مهمترین مساله نام تیم فوتبال ماشین سازی، قدیمی ترین تیم شمالغرب کشور است.

به گزارش عصرتبریز، رسول خطیبی یکشنبه شب در تماس تلفنی با برنامه موج فوتبال شبکه سهند با بیان شرایط بحرانی تیم ماشین سازی در پنج ماه اخیر گفت: در شرایطی که طی پنج ماه یک مربی مجبور به همکاری با سه مالک، سه مدیرعامل و سه سرپرست تغییر یافته باشد، چگونه می تواند تیم خود را مدیریت کند؟

وی در ادامه افزود: ثبت قرارداد من در زمان مدیریت شهرداری و سرپرستی خاکزاد انجام گرفته و برنامه های متفاوتی در دست اقدام داشتیم که متأسفانه در زمان نقل و انتقالات و جذب بازیکن، مالکیت تغییر یافت.

خطیبی با اشاره به اینکه هیچ مربی‌ای در دنیا نه تنها ایران، نمی توان یافت که با این وضعیت کنار بیاید گفت: مهمترین مساله نام تیم فوتبال ماشین سازی، قدیمی ترین تیم شمالغرب کشور است.

مهاجم سابق تیم ملی با تشکر از زنوزی، مالک باشگاه ماشین سازی خاطرنشان کرد: از هفته سوم و خریداری ماشین‌ سازی توسط زنوزی و حل مشکلات‌ مالی بازیکنان، تیم نسبت به اول فصل روند رو به رشدی را در پیش گرفته بود.

وی در ارتباط با برکناری از هدایت کادر فنی ماشین سازی افزود: با وجود پیشنهادات مالی هشتصد و نهصد میلیون تومانی در ابتدای فصل، بخاطر عشق به فوتبال تبریز در شهر خودم ماندم. ثابت کردم برای پول مربگیری نمی کنم و به بازیکنان بومی و جوانان ارزش قائل‌ام. من به تصمیم مالک و مجموعه باشگاه احترام می گذارم و آرزوی موفقیت برای کادر فنی جدید دارم.

خطیبی با انتقاد از رویکرد بعضی رسانه ها خواستار توجه بیشتر به مربیان و بازیکنان بومی شده و یادآور شد: بنا بر شرایط کنونی مجبورم مدتی در خارج از تبریز به مربیگری بپردازم؛ یقین دارم از این پس دیگر بازیکن بومی در تبریز پرورش نخواهد یافت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا شرایطی فراهم شود که روزی تبریز به قهرمانی فوتبال آسیا دست یابد.

انتهای پیام/