فروش شرکت پژو در خاورمیانه به علت تحریم‌های جدید آمریکا ۲۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش عصرتبریز، با وجود این که فروش شرکت خودروسازی پژو در جهان در نیمه نخست امسال افزایش یافته، اما فروش این شرکت در خاورمیانه به علت تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران ۲۶ درصد کاهش یافته است. ایران در سال گذشته میلادی بیش از ۱۲ درصد فروش این گروه خودروسازی را به خود اختصاص داده بود.

شرکت پژو طی سال‌های اخیر تلاش کرده است تا بازارهای خارج از اروپا را گسترش دهد، اما با خروج از ایران و قرارداد خرید شرکت اوپل، وابستگی این شرکت به بازار اروپا افزایش یافته است.

انتهای پیام/