سنگ بنای انجمن علمی بازاریابی ایران در تبریز بنیان نهاده شد
سنگ بنای انجمن علمی بازاریابی ایران در تبریز بنیان نهاده شد

 در مراسمی با حضور جمعی از اساتید، تجار، صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، و صاحبان کسب و کار و شرکت‌های استارت آپی، سنگ بنای انجمن علمی بازاریابی ایران در تبریز بنیان نهاده شد.

به گزارش عصرتبریز، علیرضا فضل‌زاده رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه بازاریابی امروزه در عصر جهانی شدن به عنوان علم، تکنیک و هنر محسوب می‌شود، شکل‌گیری انجمن علمی بازاریابی ایران را در تبریز به فال نیک‌گرفت و اظهارداشت: بازاریابی‌های علمی و نوین می‌تواند به رونق و پویایی کسب و کارهای جدید، و معرفی بهتر محصولات تولیدی و خدماتی منجر می‌شود و اشتغال و پویایی و رونق اقتصادی را به دنبال آورد.

سیدصمد حسینی رئیس پردیس‌های دانشگاه تبریز نیز در سخنانی با اشاره به اینکه باید خلاء دانشگاه و صنعت و بازاریابی را در بهترین وجه پر کنیم، گفت: با شکل‌گیری انجمن علمی بازاریابی ایران در آذربایجان‌شرقی امیدواریم فرایندهای بازاریابی کالا و خدمات در این استان مهم صنعتی و اقتصادی شکل منسجم و علمی‌تر به خود گیرد و دانشگاه تبریز به عنوان مهم‌ترین قطب علمی شمالغرب کشور از انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجان‌شرقی حمایت‌های علمی و عملی و مشاوره‌ای را به عمل خواهد آورد.

محمد فاریابی استاد ممتاز گروه مدیریت دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز به عنوان مؤسس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجا‌ن‌شرقی نیز گفت: آذربایجان‌شرقی قطب بزرگ تولیدی و صنعتی و اقتصادی و تجاری کشور است و هدف ما از راه‌اندازی این انجمن، ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی فنی به مدیران کسب و کارهای جدید و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی دولتی و غیردولتی است.

فاریابی افزود: انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی با محققان و متخصصانی که به گونه‌ای با علم بازاریابی سروکار دارند و همچنین همکاری با نهادهای اجرایی، علمی، پژوهشی در زمینه بازاریابی و بازنگری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوطه به امور آموزشی و پژوهش نیز مدنظر ما خواهد بود.

فاریابی با اشاره به اینکه انجمن علمی بازاریابی ایران در سال ۱۳۹۰ زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی دانش بازاریابی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های بازاریابی و مدیریت بازار تشکیل شده است گفت: شعبات این انجمن در استان‌های بزرگ شکل می‌گیرد و ان‌شاءا… با همت دانشگاه تبریز و اساتید، بازاریابان و بازاریان و فعالان اقتصادی و رسانه‌ای و تبلیغاتی، شعبه آذربایجان‌شرقی در کشور الگو خواهد شد.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره بازاریابی به بنگاه‌های تجاری و کسب و کارها، برپایی کارگاه‌ها و کنفرانس‌ها، توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه و حتی برگزاری آزمون‌های صلاحیت برای مدرسان، مشاوران و بازاریابان با مجوز وزارت علوم از خدمات گسترده انجمن علمی بازاریابی آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

در ادامه این نشست انتخاب اعضاء هیئت مؤسس انجمن بازاریابی استان صورت گرفت و بیش از ۱۰ نفر از اساتید بازاریابی، صاحبان بنگاه‌های تجاری و کسب و کارهای جدید و فعالان این حوزه به عنوان هیئت مؤسس انتخاب شدند که مقرر شد روز دوشنبه ۲۶ آذر ماه جاری در مراسمی در دانشگاه تبریز از سوی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران و تنی چند از اساتید برجسته حوزه بازاریابی کشور و مسئولان وزارت علوم و دانشگاه تبریز، محمد فاریابی استاد مدیریت دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز با تشریفات قانونی به عنوان رئیس انجمن علمی بازاریابی آذربایجان‌شرقی معرفی شود و با انتخاب هیئت مؤسس آن رسماً فعالیت‌های این انجمن در آذربایجان‌شرقی آغاز گردد.

انتهای پیام/