گوشت شناسنامه‌دار در تبریز توزیع می‌شود
گوشت شناسنامه‌دار در تبریز توزیع می‌شود
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز گفت: در تمامی مناطق شهرداری تبریز گوشت گوساله نر توزیع می‌شود.

به گزارش عصرتبریز، کریم قدرتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه عید نوروز و دسترسی بیشتر مردم به گوشت‌ شناسنامه‌دار بهداشتی و با قیمت مناسب با حضور خودروهای یخچالدار سازمان در تمامی مناطق شهرداری تبریز گوشت گوساله نر توزیع می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه زمابندی، از روز چهارشنبه این هفته از ساعت۳۰/ ۱۱ صبح توزیع گوشت توسط خودروهای یخچال‌دار کشتارگاه تبریز و در محوطه شهرداری‌ها انجام خواهد شد.

وی تشریح کرد: بسته‌های یک کیلویی گوشت شناسنامه‌دار خالص گوساله نر با نرخ ۷۲۷۵۰۰ ریال عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت استقبال از گوشت‌های بسته بندی بهداشتی، این طرح در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری نیز اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود اضافه کرد: بعد از شناسنامه‌دار کردن و بسته بندی بهداشتی گوشت در کشتارگاه تبریز، جهت اطمینان خاطر شهروندان تمامی گوشت‌های استحصالی سلفن بندی می‌شود.

وی تشریح کرد: گوشت‌های استحصالی چندین نوبت در کشتارگاه معاینه شده و بعد از مراحل مختلف و گذراندن ۲۴ ساعت در سردخانه، برای ارائه به شهروندان به قصابان سراسر شهر توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: گوشت‌های دارای شناسنامه کشتارگاه تبریز، در سلامت کامل بوده و از همه نظر مورد تایید است و شهروندان، قبل از خرید، از شناسنامه دار بودن گوشت اطمینان حاصل کنند.

شهروندان می‌توانند گوشت مورد نیاز خود را از فروشگاه مرکزی واقع در کشتارگاه تبریز یا طبق برنامه زمانبندی زیر به صورت مستقیم از مناطق شهرداری تهیه کنند. تمامی اطلاعات در نشانی اینترنتی www.ish.tabriz.ir در دسترس است.

گوشت شناسنامه‌دار بهداشتی، روز چهارشنبه در محوطه شهرداری مرکز واقع در چهارراه ابوریحان، پنج شنبه شهرداری منطقه ۳، شنبه در شهرداری منطقه ۴، یکشنبه در منطقه ۲، دوشنبه در شهرداری منطقه ۵، سه شنبه در منطقه ۶، چهارشنبه در منطقه ۸ و پنجشنبه در شهرداری منطقه ۱۰ توزیع می‌شود.