تمام موزه‌های آذربایجان‌شرقی تعطیل است
تمام موزه‌های آذربایجان‌شرقی تعطیل است
مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی گفت: تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی آذربایجان‌شرقی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل است.

به گزارش عصرتبریز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن سال جدید از روند فعالیت یگان حفاظت مستقر در موزه‌های تبریز بازدید کرد.

احمد حمزه‌زاده ضمن بازدید از موزه‌ها در راستای بررسی وضعیت حفاظتی و شرایط عمومی آنها در شرایط کنونی گفت: عوامل یگان حفاظت اداره کل وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند که این وظیفه در ایام تعطیلی موزه‌ها بسیار سنگین‌تر است.

او ادامه داد: در برهه حساس کنونی که کشور با بحران بیماری کرونا مواجه و تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی تعطیل است، عوامل یگان حفاظت مستقر در موزه‌ها سربازان بی ادعایی هستند که علیرغم تمام دشواری‌ها و خطرات موجود به دلیل شرایط شغلی به صورت شبانه روزی در محل خدمت حاضر هستند.

حمزه‌زاده در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی برای کارکنان یگان حفاظت خاطر نشان کرد: امیدوارم با توجه به تدابیر صورت گرفته در راستای تعطیلی موزه‌ها تا پایان ایام نوروز و عدم حضور بازدیدکنندگان، تمامی عوامل خدوم یگان حفاظت تا عبور از بحران پیش رو در صحت و سلامت باشند.