یک فعال رسانه ای : دولت راهکار مشخصی را برای بیمه خبرنگاران بیندیشد
یک فعال رسانه ای : دولت راهکار مشخصی را برای بیمه خبرنگاران بیندیشد

عصر تبریز: یک فعال رسانه ای از قطع بیمه خبرنگاران توسط مسئولان مربوطه انتقاد کرد. حمیده بردباری، در برنامه زنده تلوزیونی سحرلر با انتقاد از وضعیت نامناسب بیمه ای خبرنگاران گفت: متاسفانه معاونت مطبوعات وزارت ارشاد اقدام به قطع بیمه خبرنگاران و تغییر نحوه ارائه بیمه کرده است و ضروری است هر چه سریع تر […]

hamide-bordbari1

عصر تبریز: یک فعال رسانه ای از قطع بیمه خبرنگاران توسط مسئولان مربوطه انتقاد کرد.

حمیده بردباری، در برنامه زنده تلوزیونی سحرلر با انتقاد از وضعیت نامناسب بیمه ای خبرنگاران گفت: متاسفانه معاونت مطبوعات وزارت ارشاد اقدام به قطع بیمه خبرنگاران و تغییر نحوه ارائه بیمه کرده است و ضروری است هر چه سریع تر اقدام مشخصی در این خصوص از سوی دولت صورت گیرد.

وی ادامه داد: خبرنگاران همیشه مشکلات مردم را به گوش مسئولان رسانده اند ولی مشکلات و حرف های خودشان کمتر گفته می شود.

وی با اشاره به عدم وجود امنیت شغلی و وضعیت معیشتی این قشر از جامعه گفت: بسیاری از خبرنگاران استان دو شغله و حتی سه شغله هستند ولی همیشه برای یک خبرنگار اولویت نخست کار خبری بوده است.

بردباری افزود: بدون شک نیازهای مالی خبرنگاران آن طور که باید و شاید تامین نمی شود واکثر خبرنگاران با عشق و علاقه شخصی این مسیر را ادامه می دهند.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک در مقایسه وضعیت حاکم بر جامعه در نحوه نگرش به یک خبرنگار و قبول این شغل تفاوت های محسوسی دیده می شود اما انتظار می رود مسئولان بیش از این قشر از جامعه توجه داشته باشند.