جهش تولید با همت کارگران تحقق می‌یابد
جهش تولید با همت کارگران تحقق می‌یابد
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: جهش تولید با همت کارگران تحقق می‌یابد و این قشر نیازمند حمایت هستند.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه تبادل نظر بخش کارگری و بازنشسته آذربایجان‌شرقی با محمع نمایندگان استان، اظهار داشت: هدف اصلی انقلاب اسلامی تحقق عدالت در بخش‌های مختلفی چون حوزه اقتصادی است؛ در بیانیه گام دوم انقلاب نیز هدف‌گذاری‌های اصلی در عرصه عدالت است و باید در عرصه‌های مختلف به آن دست یابیم.

وی افزود: یکی از مصادیق تحقق عدالت در جامعه، تقویت نهادها و سازمان‌هایی چون تامین اجتماعی است به طوری که با تقویت و مدیریت بهتر، عدالت در جامعه تحقق می‌یابد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو متذکر شد: باید قضیه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بر اساس قانون برنامه ششم در مجلس پیگیری شود.

میرتاج‌الدینی گفت: در راستای تحقق شعار سال، درمان اصلی در دوران تحریم، حل مشکلات اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به بازدید خود از منطقه آزاد ارس، اظهار کرد: هیچ چیزی به اندازه تحریم تاکنون نتوانسته استواحدهای تولیدی را به سمت تولید سوق دهد.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: بیمه‌های یارانه‌ای چون بیمه تامین اجتماعی که با کمک دولت پرداخت می‌شود اما اکنون اجازه افزایش تعداد بیمه شده داده نمی‌شود، باید تداوم یابد و در مجلس نیز پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی ۲۰۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی نیز باید پرداخت شود.

میرتاج‌الدینی با اشاره به اهمیت حمایت از بخش کارگری، گفت: جهش تولید با همت کارگران تحقق می‌یابد و این قشر نیازمند حمایت هستند.

وی ادامه داد: کارفرمایان واحدهای کوچک باید مشمول بیمه کارگری شوند؛ برخی قوانین بیمه‌ای نیازمند اصلاح هستند که در مجلس پیگیری خواهیم کرد.