با منابع محدود توقعات بی‌نهایت بی‌معنی است
با منابع محدود توقعات بی‌نهایت بی‌معنی است
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: با منابع محدود، توقعات بی‌نهایت تعریف کردن بی‌معنی است.

به گزارش عصرتبریز، مسعود پزشکیان در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز با اشاره به تعدد برنامه‌ها و اولویت‌های شهرستان در انجام پروژه‌های مختلف، اظهار داشت: حرف‌های بسیاری در این جلسه گفته شد و به ۱۱ اولویت سال آتی تبریز اشاره کردند اما این تعدد موضوعات بی فایده است، چرا که باید جلسه‌ای برای یک موضوع مشخص برگزار شود تا نمایندگان بدانند که چه کاری می‌توانند برای حل مشکل انجام دهند.

به نقل از ایسنا، وی افزود: باید اولویت‌های مطرح شده بار دیگر اولویت بندی شوند،چرا که منابع محدود بوده و پول کافی برای اتمام تمامی پروژه‌ها به صورت همزمان وجود ندارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، ادامه داد: باید برای یکی دو مورد از مشکلات اساسی شهرستان از جمله جاده تبریز – سهند یا قطار میانه -تبریز جلسه ترتیب بدهید تا هر یک از مسئولان و مدیران به وظایف خود در این راستا آشنا شوند و نمایندگان که وظایف پیگیری و حل مشکل را دارند، به وظیفه خود عمل کنند.

پزشکیان با اشاره به بازدیدهای خود از پروژه‌های عمرانی تبریز، گفت: هر هفته از آخرین وضعیت پروژه جاده تبریز – سهند و قطار تبریز میانه بازدید می‌کنم و برای تامین اعتبارات جهت تکمیل آن، تمام کارهای لازم را انجام می‌دهم.

وی افزود: بهتر است فقط روی یک مورد حرف بزنیم و امسال آن مورد را تمام کنیم و باقی پروژه‌ها در سال آتی پیگیری شوند زیرا پول نداریم تا همزمان تمامی پروژه‌ها تکمیل شوند.

وی ادامه داد: مسئولیتی که بر عهده بنده است به عنوان پیگیری کارها را انجام می‌دهم اما نیاز به برنامه ریزی داریم و نمایندگان باید دست به دست هم بدهند همان طوری که در مجمع نمایندگان دوره گذشته نیز توانستیم خیلی از کارها انجام دهیم.