افتتاح سه پروژه شهر تبریز با حضور رئیس مجلس
افتتاح سه پروژه شهر تبریز با حضور رئیس مجلس

      عصر تبریز: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان سه پروژه رفاهی بهداشتی شهر تبریز را مورد بهره‌برداری قرار داد. رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز به استان آذربایجان شرقی سفر کرده، پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد (ع) را مورد بهره‌برداری قرار داد، همچنین دکتر لاریجانی […]

 

be79fcbc_0547_40f1_990c_5a51b2cb3035

 

 

عصر تبریز: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان سه پروژه رفاهی بهداشتی شهر تبریز را مورد بهره‌برداری قرار داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز به استان آذربایجان شرقی سفر کرده، پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد (ع) را مورد بهره‌برداری قرار داد، همچنین دکتر لاریجانی در این مراسم از طریق ویدیو کنفرانس و به صورت همزمان دو پروژه مهمانسرای ۱۲۰ تختخوابی دانشگاه آزاد و پروژه دانشکده دندانپزشکی مجهز به ۱۲۰ یونیت را افتتاح کرد.

رئیس قوه مقننه پس از این مراسم از بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی امام سجاد (ع)  بازدید کرد.

مسئولان این بیمارستان مدعی شده‌اند، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد (ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از روز شنبه ۱۶ خرداد به مدت ۱۵ روز به صورت رایگان به ارائه خدمات به مردم این شهر خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است که پروژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام سجاد (ع) در وسعتی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع ساخته شده و براساس برآوردهای صورت گرفته برای هر تخت این بیمارستان اعتباری در حدود ۱۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.