رسیدگی به شکایت‌های شهروندان در خصوص پارک حاشیه‌ای
رسیدگی به شکایت‌های شهروندان در خصوص پارک حاشیه‌ای
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز از بررسی شکایات رسیده از شهروندان در خصوص نحوه عملکرد پارکبانی در محاسبه نرخ و بدهی خودروها خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، اصغر آدی‌بیگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهروندانی که انتقادی از مبلغ درج شده به شماره پلاک خودرو خود دارند پس از چک کردن از اپلیکشن جهت رفع مشکل با سازمان در ارتباط باشند.

او ضمن اشاره به شکایات رسیده از شهروندان در خصوص نحوه عملکرد پارکبانی در محاسبه نرخ و بدهی خودروها، گفت: بر اساس شکایات واصله و جهت ممانعت از تضییع حقوق شهروندان از کلیه شهروندان و دارندگان خودرو که پس از بررسی پلاک خودرو خود در اپلیکیشن آذر پارک با هزینه‌ای مازاد بر نرخ معمول و یا درج بدهی بی‌دلیل مواجه شده‌اند خواهشمند است از طریق شماره تلفن ۰۴۱-۳۵۲۶۵۳۵۳ و با مراجعه حضوری موضوع را جهت انجام بررسی‌های لازم و اقدامات قانونی با سازمان در میان بگذارند.

مدیرعامل سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تبریز افزود: رضایت شهروندان در اجرای این پروژه اولویت اصلی ماست و این سازمان وظیفه دارد نسبت به اجرای صحیح کلیه مفاد قرارداد اقدام نماید تا از بروز هرگونه مشکل در راستای اجرای درست و دقیق قرارداد جلوگیری به عمل آید.