عملیاتی شدن یک فروند بوئینگ ۷۳۷ طی چند روز آیند
عملیاتی شدن یک فروند بوئینگ ۷۳۷ طی چند روز آیند

شرکت هواپیمایی آتا آمادگی افزایش ناوگان به بیش از ۳۰ فروند هواپیما را دارد.

عصر تبریز: مدیرعامل هواپیمایی آتا روز گذشته در اجلاس هوانوردی ایران ۲۰۱۶ گفت: شرکت هواپیمایی آتا آمادگی افزایش ناوگان به بیش از ۳۰ فروند هواپیما را دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا، دقیق‌کیا با اشاره به توانمندی نیروهای متخصص و امکانات سخت افزاری موجود در آتا از عملیاتی شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در ششمین سالگرد تاسیس آتا، همزمان با ایام دهه فجر و یک فروند دیگر تا پایان سال خبر داد.

مدیرعامل هواپیمایی آتا بوئینگ ۷۳۷ را یکی از کاربردی‌ترین هواپیماهای میان برد جهان دانست و اعلام کرد: این هواپیما حدود یک ماه قبل وارد کشور شده و در حال رنگ و درج لوگوی شرکت بر روی بدنه است.

دقیق‌کیا توضیحات بیشتر در مورد برنامه‌های میان مدت مجموعه تحت مدیریت خود را به زمان اجرای برنامه های شرکت موکول کرد.

وی از جمله اقدامات شرکت هواپیمایی آتا در سال ۹۴  را احداث آشیانه‌های تعمیراتی در فرودگاه بین‌الملیی تبریز با سرمایه‌گذاری ۲۶۰  میلیارد ریالی در زمینی به مساحت بیش از ۱۲ هزار متر مربع، تاسیس کترینگ صنعتی تهران در زمینی به مساحت بیش از سه هزار متر مربع با دو سوله مجزا و ساختمان اداری، آغاز احداث ساختمان مرکزی هواپیمایی آتا در ۱۰ طبقه واقع در خیابان ستاری تهران و همچنین خرید سه فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ را برشمرد.