کارگاه طراحی پوستر رحمه‌للعالمین برگزار می‌شود
کارگاه طراحی پوستر رحمه‌للعالمین برگزار می‌شود
معاون شهردار تبریز گفت: در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) و در واکنش به توهین رئیس‌جمهور فرانسه به خاتم‌الانبیا، کارگاه طراحی پوستر رحمه‌للعالمین برگزار می‌شود.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حمیدی ضمن محکومیت اهانت به آستان مقدس پیامبر (ص)، اهانت به ساحت مقدس و نورانی و سراسر مهر و محبت و مودت پیامبر عظیم‌الشان اسلام را نشان از عجز و ناتوانی دشمنان اسلام در برابر عظمت مقام والای ایشان دانست.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه امسال ولادت پیامبر (ص) با روز جهانی استکبارستیزی مقارن شده است، تاکید کرد: هفته وحدت، یادگار پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است و پیام آن یگانگی و بهم پیوستن دنیای اسلام و برادری همه مسلمانان است و بر همین اساس با توجه به در پیش‌رو بودن هفته وحدت و تقارن این هفته با روز ۱۳ آبان روز استکبارستیزی به جاست که با اتحاد و پیروی از روش و سنت پیامبر (ص) این میراث گران‌سنگ امام راحل را پاس بداریم.

حمیدی گفت: نخستین کارگاه پوستر رحمه‌للعالمین روز جمعه در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کارگاه یک‌روزه قرار است جمعی از جوانان شهر که در زمینه طراحی پوستر و گرافیک تخصص‌های لازم را دارند به تولید محتوای مورد نیاز در این زمینه بپردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ادامه داد: قرار است آثار برگزیده که با همکاری مجمع طراحان طلوع برگزار می‌شود در بیلبوردهای سطح شهر به نمایش گذاشته شده و تمامی آثار نیز در فضای مجازی در اختیار مردم عزیز قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به وضعیت شیوع کرونا باید از ظرفیت شبکه‌های مجازی در برنامه‌های فرهنگی و هنری هفته وحدت و ۱۳ آبان نهایت استفاده صورت گیرد و اجرای برنامه‌ها به این سمت سوق داده شود.