عذرخواهی وزیر راه از کیفیت نامطلوب آسفالت جاده‌های آذربایجان‌شرقی
عذرخواهی وزیر راه از کیفیت نامطلوب آسفالت جاده‌های آذربایجان‌شرقی
وزیر راه و شهرسازی گفت: در زمان آسفالت ریزی یک بی‌تعهدی بود و نباید روکش آسفالت به این روز می‌افتاد، لذا مأموریت دادیم تا سازمان راهداری نسبت به بهسازی روکش آسفالت اقدام کند.

به گزارش عصرتبریز، محمد اسلامی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری آذربایجان شرقی که در سالن جهموری استانداری برگزار شد، ضمن عذرخواهی از مردم این استان بابت وضعیت بد روکش جاده‌ها و آزادراه‌های آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: آزادراه تبریز-زنجان مشکلاتی دارد که متعلق به بانک‌هاست اما ترمیم و بهسازی آزادراه را انجام ندادند و دیدیم پیگیری جواب نمی‌دهد و نهایتاً کار را به سازمان راهداری سپردیم که بهسازی و روکش آسفالت آزادراه را آغاز کردند.

وی مجدداً از کیفیت نامطلوب آسفالت جاده‌ها عذرخواهی کرد، افزود: این کیفیت، در زمان آسفالت ریزی یک بی‌تعهدی بود و نباید روکش آسفالت به این روز می‌افتاد، لذا مأموریت دادیم تا سازمان راهداری نسبت به بهسازی روکش آسفالت اقدام کند که در این فصل کاری بیش از ۶۰ کیلومتر بهسازی کردند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امیدواریم با پیگیری مستمر، بهسازی این آزادراه تا زنجان نهایی شود، تاکید کرد: با هماهنگی بانک‌ها به عنوان سرمایه گذار این آزادراه، نهضت بهسازی باید سریعاً سرعت بگیرد تا هر چه زودتر جاده‌ها به شرایط عادی بازگردد.