برف تمامی اکیپ‌های زمستانی تبریز را پای کار کشاند
برف تمامی اکیپ‌های زمستانی تبریز را پای کار کشاند
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آماده‌باش کامل و فعالیت تمامی تجهیزات، ماشین‌آلات و اکیپ‌های زمستانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: از ساعات اولیه بارش برف شبانه و تا صبح امروز، اکیپ‌های زمستانی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با تمام امکانات و تجهیزات با استقرار در معابر شهر اقدام به یخ‌زدایی، برف‌روبی و بازگشایی معابر شهر کردند.

وی با اشاره به محلول‌پاشی و برف‌روبی معابر توسط اکیپ‌های زمستانی افزود: توجه به آماده‌باش تمامی نیروها و در اثر تلاش و حضور موثر این نیروها مشکل و گره خاصی در عبور و مرور در داخل شهر بوجود نیامد.

قربانیان با توصیه اکید به شهروندان جهت عدم تردد غیرضروری در معابر شهر در مواقع بارش برف، اظهار داشت: عدم حضور وسایط نقلیه و کاهش تردد در معابر شهر باعث خواهد شد تا خدمت‌رسانی نیروهای خدمات شهری و بازگشایی معابر در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد و علاوه بر آن شاهد تصادفات ناشی از بارش برف و لغزندگی نیز نباشیم.

وی در پایان سخنانش با اشاره به حضور اکیپ‌های زمستانی خدمات شهری در نقاط شهر و آماده‌باش کامل این نیروها، گفت: رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان و استفاده از لاستیک مناسب در مواقع برف و یخ‌بندان قطعا مانع از ایجاد مشکلات احتمالی خواهد شد.