‌حاج قاسم ‌غرب آسیا را به نمایشگاه شکست آمریکا تبدیل کرد‌
‌حاج قاسم ‌غرب آسیا را به نمایشگاه شکست آمریکا تبدیل کرد‌
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: اقدامات و برنامه‌های حاج قاسم سلیمانی غرب آسیا را به نمایشگاه شکست آمریکا تبدیل کرد.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمدعلی آل‌هاشم در برنامه پیام جمعه اظهار داشت: غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه بخشی از سیلی سخت ملت‌های منطقه و سیاست‌های مقاومت بر چهره استکبار است.

وی افزود: دستاورد بزرگ زندگی شهید سلیمانی، خنثی کردن نقشه‌های آمریکا در غرب آسیا به ویژه در سوریه‌، عراق‌، فلسطین و لبنان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: تقویت و حفظ حزب‌الله و تبدیل شدن آن به دست و چشم لبنان‌، پرکردن دست فلسطینی‌ها برای مقاومت‌، حمایت‌، پیشتیبانی و مشورت دلسوزانه به عناصر مومن و مرجعیت عراق از برکات حماسه حاج قاسم در غرب آسیا بود.

امام جمعه تبریز ابراز کرد: اقدامات و برنامه‌های حاج قاسم سلیمانی غرب آسیا را به نمایشگاه شکست آمریکا تبدیل کرد.

وی گفت: معمارى ارتش بین‌المللى اسلامى‌ ‌پایان دولت آمریکاساخته‌ داعش و دفع شر آن از مرزهای ایران، سرعت‌بخشى به تکامل محور مقاومت، تعمیق اخوت بین ملت‌هاى منطقه و احترام به حاکمیت ملى و تمامیت ارضى کشورها یادگار فداکاری‌های حاج قاسم هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مدیریت خوب و آگاهانه، داشتن آرامش و سکینه، احترام متقابل اعضای خانواده نسبت به همدیگر، احسان به یکدیگر و قناعت از جمله ویژگی‌های خانواده ی نمونه از نظر اسلام هستند.

آل‌هاشم در پایان گفت: چادر و حجاب اگرچه محافظ جنسیت بانوان است اما مهم‌تر از آن محافظ اصالت و صیانت بخش هویت انسانی و اسلامی بانوان است.