آغاز به کار اولین فروشگاه کشتارگاه در تبریز
آغاز به کار اولین فروشگاه کشتارگاه در تبریز
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز از راه‌اندازی فروشگاه گوشت در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، کریم قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال استقبال همشهریان از فروشگاه عرضه مستقیم گوشت شناسنامه‌دار در داخل کشتارگاه و برای رفاه حال مردم عزیز تبریز اقدام به راه‌اندازی دومین شعبه عرضه گوشت شناسنامه‌دار در سطح شهر کردیم.

وی افزود: این فروشگاه با هدف عرضه گوشت شناسنامه‌دار و به صورت مستقیم از کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز تهیه و با نظارت کامل این مجموعه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

قدرتی تصریح کرد: کنترل کیفیت و سلامت گوشت از مبدأ تا عرضه، مدیریت قیمت در کنار افزایش کیفیت از ویژگی‌های فروشگاه‌های کشتارگاه است که با قیمت مصوب اتحادیه قصابان عرضه می‌شود.

مدیرعامل کشتارگاه تبریز اضافه کرد: خوشبختانه در این راستا توانستیم از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز بهره ببریم و مطمئن هستیم استقبال خوبی از این طرح خواهد شد.

فروشگاه شماره دو کشتارگاه تبریز هم‌اکنون در آدرس فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان است.

این فروشگاه بعد از فروشگاه مرکزی عرضه گوشت دومین فروشگاه کشتارگاه است که راه‌اندازی می‌شود. فروشگاه اول نیز در داخل مجموعه کشتارگاه دایر بوده و فعالیت خود را ادامه می‌دهد.