تاچ ال‌سی‌دی سامسونگ کجا و چه قیمتی بخرم؟
تاچ ال‌سی‌دی سامسونگ کجا و چه قیمتی بخرم؟
امروز قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم که در صورت خرابی تاچ ال‌سی‌دی گوشی چه کاری را باید انجام بدهیم؟

به گزارش عصرتبریز، علاقمندی کاربران امروزی به استفاده از گوشی‌های هوشمند و لمسی با توجه به تکنولوژی‌های بسیار زیاد و امکانات فراوان آنها، بسیار زیاد شده است. این موضوع از طرف دیگری باعث تعمیرات زیاد موبایل‌های لمسی هم شده است. امروز قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم که در صورت خرابی تاچ ال‌سی‌دی گوشی چه کاری را باید انجام بدهیم؟ از کجا باید بخریم و از کجا باید برای تعمیر آن اقدام کنیم؟

اهمیت تاچ ال‌سی‌دی بسیار زیاد هست. مخصوصا اگر شما از گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ استفاده می‌کنید این موضوع برای شما کمی متفاوت خواهد بود. این موضوع به قیمت گوشی‌های سامسونگ برمی‌گردد. در طی چند سال اخیر سامسونگ سعی کرده قیمت موبایل‌های خود را کمی گرانتر از رقبا در نظر بگیرد.

همین موضوع توانست بر قیمت قطعات آن هم تاثیر بگذارد. یکی از قطعاتی که امروزه به صورت مکرر برای تعمیر آن به تعمیرکاران سپرده می‌شود تاچ ال‌سی‌دی سامسونگ هست. این قطعه با توجه به اینکه در معرض ضربه خوردن و آسیب‌دیدگی زیاد هست، بیشتر نیاز به تعمیر دارد.

سامسونگ به خاطر استفاده از پنل‌های خاص خود (سوپر امولد و تکنلوژی‌های جدیدش)، قیمت بالاتری هم برای تاچ ال‌سی‌دی مدل‌های مختلف خود نسبت به رقبا دارد. پس در هنگام خرید گوشی‌های سامسونگ به این مورد دقت کنید که قطعات سامسونگ نسبتا قیمت بالاتری خواهند داشت.

از کجا تاچ ال‌سی‌دی سامسونگ بخرم؟

فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبری قطعات موبایل را می‌فروشند. شما می‌توانید در اینترنت با سرچ کلمه قیمت تاچ ال‌سی‌دی سامسونگ سایت‌های مختلفی را ببینید که این قطعات را به فروش می‌رسانند. مخصوصا برند سامسونگ که قطعات آن در بازار بسیار زیاد هست و در هر جا و هر شهری باشید می‌توانید برای خرید قطعه اقدام کنید. این موضوع یکی از ویژگی‌های خوب گوشی‌های سامسونگ هست.

اما موردی که باید در هنگام خرید دقت کنید تقلبی و اصل بودن آن هست. حتما از فروشنده تقاضا کنید که تفاوت بین تقلبی و اصل بودن تاچ ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ و هر قطعه دیگر موبایل را برای شما توضیح دهد.

حتما بررسی کنید که آیا قطعه خریداری شده دارای گارانتی مناسب توسط یک شرکت معتبر هست یا نه؟ اگر شما بعد از تعویض تاچ ال‌سی‌دی متوجه شدید که جذابیت و شفافیت قبلی را نمی‌دهد، احتمالا بسیار زیاد شما نسخه فیک تاچ ال‌سی‌دی را خریداری کرده‌اید.

اما اگر همان جذابیت و وضوح و کنتراست بالا را شاهد بودید بدون اضطراب از گوشی خودتان استفاده کنید و دیگر نگران خرابی آن نباشید. البته خودتان هم باید مراقب باشید تا به صفحه نمایش آن آسیبی وارد نشود.

از کجا تعمیر آن را انجام دهیم؟

اکثر کسانی که نیاز به خرید تاچ گوشی دارند از همان جایی که آن را خریده‌اند درخواست تعمیر آن را می‌دهند. اگر قطعه اصل را خریده‌اید می‌توانید از همان جا برای تعمیر و تعویض آن اقدام کنید. اما خیلی از افراد تخصص بالایی در مورد تعمیر تاچ ال‌سی‌دی سامسونگ ندارند. حساسیت پنل‌های سامسونگ کمی بالاتر هست و باید بدست یک تعمیرکار حرفه‌ای انجام شود.

مجموعه ” موبایل کمک ” تعمیرکاران زیادی دارد که تخصص بالایی دارند و رضایت زیادی هم از مشتریان‌شان کسب کرده‌اند. البته این مجموعه فروش قطعات موبایل را هم انجام می‌دهد. فروش قطعات توسط این مجموعه به صورت رایگان ارسال می‌شود.

مجموعه‌های زیادی هستند که این کار را همانند سایت موبایل کمک انجام می‌دهند. اما این مجموعه بخاطر داشتن بهترین قطعات و گارانتی قطعات و تعمیرات در کل ایران می‌تواند سفارش دریافت کند.

محتوای این تبلیغات توسط سفارش‌دهنده تهیه شده است.