ثبت‌نام ۲۳۸ نفر برای انتخابات شورای شهر تبریز طی ۶ روز
ثبت‌نام ۲۳۸ نفر برای انتخابات شورای شهر تبریز طی ۶ روز
فرماندار شهرستان تبریز از ثبت‌نام ۲۳۸ نفر برای شورای شهر تبریز در مجموع شش روز مهلت ثبت‌نامی خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، بهروز مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان قطعی در تمام شهرهای شهرستان تبریز در روز ششم ۱۳۰ نفر است و از این تعداد، تعداد ۱۱۶ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۰۰ نفر از آنها مرد و ۶ نفر زن هستند.

وی افزود: از ۱۳۰ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در روز ششم، تعداد ۲ نفر برای شورای شهر خسروشاه ثبت‌نام کرده‌اند که هر دو نفر مرد هستند.

مهدوی ادامه داد: از ۱۳۰ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در روز ششم، تعداد ۶ نفر برای شورای شهر سردرود ثبت‌نام کرده‌اند که ۵ نفر از آنها مرد و یک نفر زن است.

وی ادامه یادآور شد: از ۱۳۰ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در روز ششم، تعداد ۶ نفر برای شورای شهر باسمنج ثبت‌نام کرده‌اند که ۵ نفر از آنها مرد و یک نفر زن می‌باشد.

مهدوی اضافه کرد: تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان قطعی در تمام شهرهای شهرستان تبریز در مجموع ۶ روز ۲۷۲ نفر می‌باشد.

فرماندار شهرستان تبریز متذکر شد: از مجموع ۲۷۲ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در ۶ روز، تعداد ۲۳۸ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۰۱ نفر از آنها مرد و ۳۷ نفر زن هستند.

وی گفت: از مجموع ۲۷۲ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در ۶ روز، تعداد ۹ نفر برای شورای شهر خسروشاه ثبت‌نام کرده‌اند که هر ۹ نفر از آنها مرد می‌باشند.

مهدوی اضافه کرد: از مجموع ۲۷۲ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در ۶ روز، تعداد ۱۲ نفر برای شورای شهر سردرود ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۰ نفر از آنها مرد و ۲ نفر زن می‌باشند.

فرماندار شهرستان تبریز، گفت: از مجموع ۲۷۲ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در ۶ روز، تعداد ۱۳ نفر برای شورای شهر باسمنج ثبت‌نام کرده است که ۱۲ نفر از آنها مرد و یک نفر می‌باشد.