اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش عصرتبریز، آئین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه رأس ساعت ۱۶ مقارن با سوم شعبان در سالن همایش مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار و منتخبان آن معرفی می‌شوند.

با توجه به محدودیت‌های کرونایی مراسم اختتامیه این جشنواره با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور منتخبین جشنواره برگزار خواهد شد.

این جشنواره که ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی است، در قالب‌های تیتر، یادداشت، سرمقاله، گزارش، گفت‌وگو، ویژه نامه و پرونده ویژه، خبر، عکس خبری، گزارش تصویری، گرافیک و صفحه آرایی مطبوعاتی، طنز و کاریکاتور، آثار چند رسانه‌ای اینفوگرافی، موشن گرافی و ویدئوی خبری، برگزار شد.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی، نزدیک به ۴۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شد که پس از داوری آثار منتخب برگزیده شده و در اختتامیه از آنها تجلیل می‌شود.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی با هدف ایجاد فضای رقابت سازنده، ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای، شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای جدید و تقویت جایگاه رسانه‌ها، هر ساله برگزار می‌شود.