امنیت پایدار آذربایجان‌شرقی با همه دشواری‌ها مثال‌زدنی است
امنیت پایدار آذربایجان‌شرقی با همه دشواری‌ها مثال‌زدنی است
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امنیت پایدار امروز استان با همه دشواری‌ها مثال‌زدنی است و این جز با زحمات نیروهای اطلاعاتی ممکن نمی‌شد.

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز در آئین تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: اعیاد بزرگ شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) که با افتخار هفته سربازان گمنام نامگذاری شده را تبریک و تهنیت عرض نموده و به نوبه خود از امنیت موجود که مرهون تلاش‌های عزیزان گمنام است سپاسگزاری می‌کنم.

وی ادامه داد: سال گذشته در کشور و استان آذربایجان‌شرقی ایام سختی سپری شد، برخی بلایای طبیعی همچون زلزله و آتش‌سوزی، مسائل اقتصادی و مناقشه قره باغ و تحریم‌های ظالمانه را در کنار شیوع بیماری کرونا داشتیم که مدیریت این بحران‌ها امر بسیار سخت بود و بدخواهان و دشمنان در تلاش برای بهره برداری از این مسائل در راستای ایجاد ناامنی در جامعه و سطح استان بودند که این مکر و حیله‌ها به خود دشمنان برگشت.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالیم که سال ۱۴۰۰ را با موفقیت خصوصاً در عرصه‌هایی چون کرونا آغاز کرده‌ایم و امیدواریم عنایات حق تعالی و حضرت ولیعصر در ادامه این مسیر شامل حالمان شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: امروز امنیت پایدار استان و نظام جمهوری اسلامی ایران با همه دشواری‌ها و دشمنی‌ها مثال‌زدنی است و این ممکن نیست مگر با زحمات و فداکاری نیروهای امنیتی و تقدیم شهدای گرانقدر در این عرصه. مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مردمی گرامیداشت سالروز قیام ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ تبریز فرمودند آذربایجان نخبه‌پرور و جریان‌ساز است ولی تدین و تعهد آذری‌ها مثال‌زدنی است.

وی گفت: با توجه به اهمیت در تمامی ابعاد آن علاوه بر نقش بی‌بدیل نماینده ولی فقیه در استان، اداره کل اطلاعات استان با راه‌اندازی کمیته‌های اقدام و پایش و سلسله اقدامات هوشمندانه خود در کنار سایر نیروهای امنیتی انتظامی نظامی و قضائی در تأمین امنیت ایفای نقش نموده است.

پورمحمدی ابراز داشت: اهمیت آذربایجان و تأمین امنیت آن در واقع به منزله تأمین امنیت ایران است و در قضایای ناآرامی‌های سال ۹۸ مشاهده کردیم که دشمن با تمام وجود در صدد برهم زدن نظم آرامش موجود تبریز بود که به حول و قوه الهی و با تدبیر و هماهنگی شاهد آرامش در سطح استان بودیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان از زحمات پرسنل و مدیریت اداره کل اطلاعات استان سپاسگزاری کرد.