تساوی امیدوار کننده شاگردان اکبرپور
تساوی امیدوار کننده شاگردان اکبرپور
دیدار ماشین‌سازی و آلومینیوم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش عصرتبریز، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند.

ماشین‌سازی در این دیدار با هدایت سرمربی جدید خود علیرضا منصوریان به میدان رفت و با ارائه یک بازی خوب و ایجاد موقعیت‌های خطرناک روی دروازه حریف، هوادارانش را به روزهای آتی امیدوار کرد.

نیمه اول بازی دو تیم علیرغم حملات خطرناک ماشین‌سازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. در نیمه دوم با تعویض‌های طلایی اکبرپور ماشین به گل رسید؛ سید محمد ابوترابی در دقیقه ۶۴ بازی به جای بهمن سالاری به میدان آمد و همزمان با او نیز سعید حسین‌پور به عنوان جانشین ایمان باصفا به ترکیب تیمش اضافه شد. ابوترابی به عنوان یکی از تعویضی‌های اکبرپور تنها پنج دقیقه پس از ورود به زمین، موفق شد یک ضربه پنالتی برای تیمش بگیرد. سعید حسین‌پور، دیگر تعویضی ماشین‌سازی پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با یک ضربه مطمئن آن را به گل اول تیمش تبدیل کرد؛ گلی که می‌تواند ماشین‌سازی را به یک پیروزی مهم بعد از ماه‌ها انتظار برساند. حامد پاکدل در دقایق پایانی بازی این گل را جواب داد تا بازی دو تیم با نتیجه مساوی یک – یک به پایان برسد.