راه‌اندازی رادیوی تخصصی فرهنگسراهای شهرداری تبریز
راه‌اندازی رادیوی تخصصی فرهنگسراهای شهرداری تبریز
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از راه‌اندازی رادیوی تخصصی فرهنگسراهای شهرداری تبریز در فرهنگسرای الغدیر خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حمیدی با اشاره به لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی، گفت: رادیوی تخصصی فرهنگسراهای شهرداری تبریزبا عنوان “رادیو فرهنگسرا” برای نخستین بار به همت فرهنگسرای الغدیر در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز خاطر نشان ساخت: اقدامات راه‌اندازی و اجرای “رادیو فرهنگسرا” در کارگروه‌های تخصصی مرتبط با ساختار و محتوای در نظر گرفته شده با حضور متخصصین این حوزه انجام‌ می‌شود.

او با بیان اینکه معاونت فرهنگی، اجتماعی در تلاش است با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود طرح و نقشه راه را برای ارتقای نشاط اجتماعی و از رهگذر آن افزایش سرمایه اجتماعی ترسیم کند و نقش خود را در این زمینه متناسب با امکانات، توان خود تعریف نماید، افزود: امروزه رسانه‌ها می‌توانند بار عمده‌ای از نشاط اجتماعی را بر دوش بگیرند، لذا معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با راه‌اندازی رادیو فرهنگسرا در فرهنگسرای الغدیر گامی ارزشمند در این راستا برداشته است.

حمیدی تصریح کرد: رادیو فرهنگسرا در تلاش است با ارائه برنامه‌های متنوع، شادی آفرین و آموزنده تاثیر مثبت و امید بخشی بر مخاطبان خود گذاشته و نقش موثری در ایجاد نشاط اجتماعی و بهبود فرهنگ شهروندی ایفا کند.