آخرین اخبار از نتایج انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
آخرین اخبار از نتایج انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی

تاکنون برخی از شهرستانهای آذربایجان شرقی نمایندگان خود را شناخته و برخی دیگر به دور دوم کشیده شده است.

عصر تبریز: تاکنون برخی از شهرستانهای آذربایجان شرقی نمایندگان خود را شناخته و برخی دیگر به دور دوم کشیده شده است.

 

* رضا علیزاده نماینده مردم ورزقان در مجلس دهم شد. رضا علیزاده در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد حمایت اصولگرایان بود.

 

* سلمان خدادادی با کسب بیشترین آرا به عنوان نماینده مردم ملکان راهی مجلس شد. خدادادی به صورت مستقل در انتخابات مجلس دهم شرکت کرده بود.

 

* انتخابات مجلس در مراغه و عجب‌ىشیر به دور دوم کشیده شد. در این مرحله مهدی دواتگری نماینده فعلی مردم مراغه و عجب‌شیر به همراه محمدعلی حسین‌زاده در دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند. مهدی دواتگری و محمدعلی حسین‌زاده هر دو کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان در این حوزه انتخابیه بودند.

 

* قلی الله قلی‌زاده نماینده مردم حوزه کلیبر، خداآفرین و هوراند شد. الله‌قلی‌زاده کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم بود.

 

* انتخابات مجلس در اهر و هریس به مرحله دوم کشیده شد.  در این حوزه انتخابیه بیت‌الله عبداللهی بیشتر آرا را کسب کرد و در مرحله دوم با مهدی حسینیان که در این مرحله دومین رای این حوزه انتخابیه را کسب کرده بود به رقابت می‌پردازد. بیت الله عبداللهی در این دوره از انتخابات نامزد اصلاح‌طلبان بود و بیت‌الله حسینیان مورد حمایت اصولگرایان است.

 

* انتخابات مجلس در سراب به مرحله دوم کشیده شد. در این حوزه انتخابیه یوسف داوودی بیشتر آرا را کسب کرد و در مرحله دوم با مجید نصیرپور که در این مرحله دومین رای این حوزه انتخابیه را کسب کرد به رقابت می‌پردازد. یوسف داوودی در این دوره از انتخابات به صورت مستقل شرکت کرده و مجید نصیرپور مورد حمایت اصلاح‌طلبان بود.

 

* محمد وحدتی‌هلان نماینده مردم بستان‌‌‌آباد شد. وحدتی به صورت مستقل در انتخابات مجلس دهم شرکت کرده بود.

 

* ضیاء‌الله اعزازی از بناب بهارستانی شد. ضیاء‌الله اعزازی کاندیدای اصولگرایان در این حوزه بوده و پیش از این نیز در مجلس هشتم نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی بود.

 

* سیدحمزه امینی ‌از حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق بهارستانی شد‌. سیدحمزه امینی در انتخابات مستقل شرکت کرده بود و تمایل به اصولگرایی دارد.