آغاز به کار «جشنواره بین‌المللی هشت بهشت» در تبریز
آغاز به کار «جشنواره بین‌المللی هشت بهشت» در تبریز
فراخوان‌ جشنواره بین‌المللی هشت بهشت پیرامون سیره و شخصیت امام رضا(ع) در بخش‌های مختلف منتشر شد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی هشت بهشت، این جشنواره فراخوان‌ خود را در بخش‌های مختلف منتشر کرد.

با توجه به گستردگی فضای خلق اثر و تولید محتوای فرهنگی پیرامون سیره و زندگی حضرت امام رضا علیه‌السلام، جشنواره هشت بهشت با هدف تولید و خلق آثار فرهنگی و هنری حول محور حضرت ثامن‌الائمه امام علی ابن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) فعالیت خود را آغاز کرده است.

این جشنواره در هشت حوزه شعر، گرافیک، نمایشنامه‌نویسی، عکس، خطاطی، سرود و موسیقی، داستان و هنرهای چندرسانه (فیلم کوتاه، انیمیشن، نماهنگ) پذیرای آثار هنرمندان خواهد بود. فراخوان هر بخش از این جشنواره به طور مجزا منتشر می‌شود.

آئین اختتامیه این رویداد فرهنگی و هنری در در ایام ولادت امام هشتم و همزمان با جشن بزرگ زیرسایه خورشید در شهرهای مختلف استان آذربایجان‌شرقی به مرکزیت تبریز برگزار خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی هشت بهشت توسط شبکه جوانان رضوی با همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه، بنیاد کرامت رضوی، شهرداری تبریز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

هنرمندان محترم جهت اطلاع از شرایط شرکت در این جشنواره به صفحات اینستاگرامی @ayineh.ir و @ziresayekhorshid_az مراجعه فرمایند.