نصب سردیس سه شهید والامقام در مجموعه عون بن علی
نصب سردیس سه شهید والامقام در مجموعه عون بن علی
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از نصب سردیس‌های شهیدان والامقام علی تجلایی، مهدی باکری و مرتضی یاغچیان در مجموعه عون بن علی خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، داریوش نوین در توضیح این طرح گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بنا به وظیفه ذاتی خود در زیباسازی محیط شهری و تهیه و نصب المان‌های شهری و از جمله تندیس‌ها و سردیس‌های مفاخر تبریز، نسبت به تهیه سردیس سه تن از شهیدان والامقام دفاع مقدس اقدام کرد.

وی افزود: بر این اساس، سردیس شهید مهدی باکری، شهید تجلایی و شهید یاغچیان توسط سازمان تهیه و در مجموعه تفریحی گردشگری عون بن علی در محدوده استخر ائل‌داغی نصب شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در ادامه سخنان خود، به هدف تهیه و نصب این سردیس‌ها نیز اظهار داشت: یکی از راه‌های آشنایی نسل‌های آینده با قهرمانان ملی و مذهبی خود، به ویژه شهیدان ایثارگر هشت سال دفاع مقدس نصب المان‌های مربوط به این عزیزان است که سازمان بخش مهمی از این مسوولیت را بر عهده گرفته است.

نوین در پایان ابراز امیدواری کرد با تهیه و نصب المان‌های مفهومی، فضاهای عمومی شهر زیباتر و قابل استفاده‌تر برای شهروندان عزیزمان باشد.