هیچ باشگاهی برای ما پاداش تعیین نکرده است
هیچ باشگاهی برای ما پاداش تعیین نکرده است
سرمربی ماشین سازی اعلام کرد که تیمش برای دفاع از آبرو و حیثیت فوتبال تبریز بازی می کند.

به گزارش عصر تبریز؛ تیم ماشین سازی که هفته گذشته سقوطش به دست یک قطعی شد، فردا در چارچوب هفته بیست و هشتم میزبان پرسپولیس خواهد بود. صحبت های علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم ماشین سازی در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

پرسپولیس تیم قدری است

امیدوارم فردا بازی خوبی از دو تیم ببینیم. تیم حریف، تیم قدری است و الان هم در صدر جدول حضور دارد. ما برای این بازی برنامه هایی داریم و تیم حریف را آنالیز کرده ایم. نسبت به پتانسیلی که داریم سعی می کنیم مقابل پرسپولیس از سیستمی استفاده کنیم که از زمین دست پر بیاییم. انشالله بازی خوبی باشد و بتوانیم با پیروزی از میدان خارج شویم.

سعی می کنیم از مصدومانمان هم استفاده کنیم

ما در بازی های قبلی هم مصدوم داشتیم. به خاطر اینکه به بازیکنانمان نیاز داریم و با کمبود بازیکن مواجه هستیم، سعی می کنیم بازیکنان مصدوممان را به شرایط بازی برسانیم. در هر شرایطی که بتوانند به ما کمک کنند از آنها استفاده خواهیم کرد. بازیکن محروم خوشبختانه بعد از چند هفته پشت سر هم نداریم. چند بازیکن هم به دلایلی از جمع ما جدا شدند و با تیم نیستند.

هیچ باشگاهی برای ما پاداش تعیین نکرده است

مدیریت باشگاه پاداشی را برای پیروزی مقابل پرسپولیس تعیین کرده اند. منتهی شایعاتی بود که از تیم های دیگر برای تیم ما پاداش گذاشته شده که چنین چیزی صحت ندارد. ماشین سازی به آن شرایطی نرسیده که تیم های دیگر بخواهند برای بازی های ما پاداش بگذارند یا تعیین تکلیف کنند. ما در بازی های قبل مثل بازی با سپاهان با تمام وجود بازی کرد.

از آبرو و حیثیت مان دفاع می کنیم

پرسپولیسی ها منتظر بودند که از سپاهان نتیجه بگیریم که قهرمانی شان تا حدی مسجل شود. الان هم تیم های دیگری هستند که دوست دارند ما از پرسپولیس نتیجه بگیرند تا شاید قهرمان شوند. برای ما هیچ کدام از این تیم ها فرقی نمی کنند و برای آبروی فوتبال تبریز بازی می کنیم. با تمام وجود در این بازی و دو بازی باقی مانده مان از آبرو و حیثیت مان دفاع می کنیم و نشان می دهیم که جایگاه ماشین سازی این جای جدول نیست و بنا به دلایلی در این شرایط قرار گرفته است.