معرفی بهترین محله‌های استانبول
معرفی بهترین محله‌های استانبول
استانبول علاوه بر اینکه جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد محله‌های بسیار زیبایی نیز دارد که آرامش خاصی در معماری و بافت این منطقه‌ها نهفته است.

به گزارش عصرتبریز، استانبول پایتخت گردشگری ترکیه و یکی از برترین شهرهای گردشگری اروپا است؛ استانبول مکان‌های دیدنی زیادی دارد که مسجد، آب انبار، بازارها و مراکز خرید بسیار لوکس، موزه‌ها و… از جمله جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول هستند.

استانبول علاوه بر اینکه جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد محله‌های بسیار زیبایی نیز دارد که آرامش خاصی در معماری و بافت این منطقه‌ها نهفته است و افراد زیادی را برای اقامت طولانی مدت و مهاجرت بسیار مناسب هستند‌.

محله‌ها و منطقه‌های معروف استانبول معمولا پیشینه‌های بسیار جالبی نیز دارند و یا حتی هر کدام از این محله‌ها جاذبه‌ها و نکات مثبت مخصوص خودشان را دارند که باید به آن توجه داشته باشید؛ از جمله محله‌های معروف استانبول محله بیک، محله سلطان احمد، محله بی‌اوغلو محله کادیکوی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محله‌ها با ما همراه باشید.

بیک، منطقه لوکس استانبول

منطقه‌ی بیک یکی از منطقه‌های بسیار خوش آب و هوای و زیبا است که ساختمان‌هایی به سبک اروپایی دارد و در منطقه‌ی اروپایی استانبول نیز قرار گرفته است. این منطقه بیشتر مسکونی است و خیلی کم پیش می‌آید که از گردشگر مملو شود؛ در واقع محله بیک بسیار آرام و زیباست. ساختمان اداری به رنگ سفید و به سبک اروپایی واقع شده در این منطقه بسیار معروف است و زیبایی خاص خود را دارد؛ در کنار این ساختمان می‌توانید رستوران‌ها و کافه‌های زیادی پیدا کنید که به شما لذت خوردن یک نوشیدنی را در کنار ویو دریا پیشکش می‌کنند. محله بیو بسیار محله پر آرامشی است و تفریح‌هایی که در این منطقه شایع است دوچرخه‌سواری است. از جمله نکات مثبت این محله قرار داشتن یکی از معروف‌ترین دانشگاه های ترکیه در محله بیک است که به این منطقه امتیازی دو چندان می‌بخشد.

سلطان احمد، منطقه ایده‌آل استانبول

یکی دیگر از منطقه‌های بسیار معروف و معتبر استانبول محله سلطان احمد است؛ این منطقه یکی از قدیمی‌ترین محله‌های استانبول است و مراکز خرید، دانشگاه، سینما و مراکز خرید واقع شده در این محله باعث می‌شود که به عنوان یکی از کامل‌ترین گزینه‌های اقامت و یا مهاجرت در استانبول به شمار بیاید. محله سلطان احمد زیر ساخت‌های خوبی دارد و به صورت ضد زلزله ساخته شده است؛ محله سلطان احمد در کنار دریای مرمر واقع شده است و ویو بسیار زیبایی به این محله داده است.

بی‌اوغلو، از بهترین مناطق استانبول

محله بی‌اوغلو یکی از محله‌های محبوب و قدیمی است که در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد؛ محله بی‌اوغلو یکی از محله‌های قدیمی استانبول است که امکانات رفاهی کاملی از جمله مراکز خرید و تفریح، هتل و رستوران، کافه، بیمارستان و درمانگاه، نگهبان‌های ۲۴ ساعته و وسایل نقلیه دارد که این محله را از لحاظ اقامت بی‌نقص می‌کند‌.

کادیکوی، محله‌ای قدیمی در استانبول

یکی دیگر از محله‌های قدیمی و محبوب شهر استانبول محله‌ی کادیکوی است که به تازگی سرمایه‌گذاری بیشتری روی این شهر کرده‌اند و جزو شهرها و محله‌های رو به پیشرفت کشور ترکیه به حساب می‌آید. محله کادیکوی بیشتر محله ای قدیمی و بومی است و جاذبه‌های گردشگری بسیار کمی دارد و سه‌شنبه بازارهای این محله معروف است. هتل‌ها و مراکز خرید زیادی در این منطقه در حال ساخت‌اند.

برای دیدن از این شهر زیبا و تاریخی ترکیه و محله‌های دوست‌داشتنی‌اش می‌توانید از تور ارزان استانبول استفاده کنید.

محتوای این تبلیغات توسط سفارش‌دهنده تهیه شده است.