سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی شد
سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز معرفی شد
«بابک ترکمنلو» به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز منصوب شد.

به گزارش عصرتبریز، رسول موسایی در آئین معارفه سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز اظهار کرد: روابط عمومی مهم‌ترین حلقه ارتباطی هر مجموعه‌ای است و با توجه به اینکه شهرداری تبریز مجموعه‌ای با خدمات متنوع و مختلف است، واحد روابط عمومی نقش مهمی در معرفی خدمات و انعکاس فعالیت‌های شهرداری دارد.

او ادامه داد: با توجه به ارتباطی که شهرداری به تبع وظایف و مسئولیت‌های متعدد خود با شهروندان دارد، مردم به دنبال اطلاع‌یابی از چگونگی فعالیت‌های شهرداری تبریز هستند و همین امر موجب شده تا کار روابط عمومی در شهرداری سخت و در عین حال تاثیرگذار باشد.

موسایی عنوان کرد: در بخش‌های مختلف شهرداری تبریز مسائل و رویدادهایی اتفاق می‌افتد که می‌تواند محور پردازش و اطلاع‌رسانی به مردم باشد و در این راستا مجموعه اداره‌کل ارتباطات شهرداری تبریز باید کارکردی روشن و شفاف داشته باشد.

او افزود: هر چقدر عملکرد روابط عمومی مجموعه شهرداری تبریز بهتر باشد، مردم نیز به شهر و اقدامات و خدمات شهرداری امیدوارتر خواهند بود اما اگر این عملکرد بهتر نباشد، موجب آسیب دیدن مجموعه خواهد شد.

قائم مقام شهردار تبریز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سعید حاجی‌زاده مدیرکل سابق ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز طی چهار سال گذشته، بابک ترکمنلو را به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی کرد.

ترکمنلو، از فعالان حوزه روابط‌عمومی و مدیر ارتباطات شهرداری منطقه ۴ است و با پایان ماموریت سعید حاجی‌زاده در شهرداری تبریز، به عنوان سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز منصوب شده‌ است.