بسیاری از گره‌ها با مشارکت خود مردم باز خواهند شد
بسیاری از گره‌ها با مشارکت خود مردم باز خواهند شد
رئیس‌جمهور گفت: ما نسبت به تمام مردم کشور وظیفه داریم اما در مقابل مردم خوزستان این وظیفه مضاعف است.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در یک سفر از پیش اعلام نشده به خوزستان سفر کرد و در فرودگاه شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز گفت: بنده قصد سفر به خوزستان را زودتر داشتم که به دلیل کثرت امور به تعویق افتاد اما امروز توفیق شد که به این استان سفر کنم.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان مردمانی بسیار خوب و شایسته‌اند که بر گردن تمام ملت ایران حق دارند، گفت: این مردم با تمام ظرفیت خود در طول هشت سال دفاع مقدس از کشور دفاع کردند.

رئیسی تصریح کرد: ما نسبت به تمام مردم کشور وظیفه داریم اما در مقابل مردم خوزستان این وظیفه مضاعف است. مشکلات در این استان موجب رنجش همگان است که به تبع آن پیگیر رفع مسائل هستیم.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: در این سفر، که سفری کوتاه است و امکان دیدارهای مردمی به شکل مناسب و کامل وجود ندارد اما سعی می‌شود در جریان مهم‌ترین مسائل خوزستان که مردمانش را رنج می‌دهد قرار گرفت و آن‌ها را مرتفع کرد.

وی افزود: مردم بدانند که در دولت عموما رفع مشکلات کشور و رفع مشکلات خوزستان را بصورت ویژه‌تر در دستور کار قرار خواهیم داد و بنظر می‌رسد با مشارکت خود مردم بسیاری از گره‌ها باز خواهند شد.

جمعی از اعضای کابینه سیزدهم از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و رئیس سازمان برنامه و بودجه رئیس‌جمهور را در نخستین سفر استانی همراهی می‌کردند.

رسیدگی به مشکلات استان خوزستان و بررسی راهکارهای فوری این مسایل هدف این سفر یک روزه اعلام شده بود.