استاندار جدید آذربایجان‌شرقی با حکم رئیس‌جمهور معرفی شد
استاندار جدید آذربایجان‌شرقی با حکم رئیس‌جمهور معرفی شد
استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسمی با حضور وزیر کشور معارفه و از تلاش‌های استاندار پیشین قدردانی شد.

به گزارش عصرتبریز، این مراسم صبح امروز شنبه برگزار شد و نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان اجرایی، نمایندگان مجلس و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نخبگان و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی استان نیز در آن حضور داشتند، احمد وحیدی، وزیر کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های محمدرضا پورمحمدی در مدت سه سال تصدی مسئولیت استانداری آذربایجان‌شرقی، زین‌العابدین رضوی خرم را به عنوان پانزدهمین استاندار این استان معرفی کرد.

وزیر کشور در این مراسم حکم انتصاب عابدین خرم به سمت استانداری آذربایجان‌شرقی را که از سوی آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صادر شده است، به وی اعطا کرد.

رئیس‌جمهور در این حکم، ضمن تاکید بر روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام جدی استاندار جدید به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی»، حفظ و ارتقای وحدت و انسجام در استان، پشتیبانی و مانع‌زدایی از امر تولید و توسعه زیرساخت‌های استان بویژه در حوزه اقتصادی و صنعت گردشگری با استفاده از ظرفیت‌های جوانان انقلابی، باانگیزه و مستعد و تعامل با کلیه دستگاه‌ها و نهادها را از وظایف استاندار جدید عنوان کرده است.

رئیس‌جمهور همچنین برای استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی بویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آرزوی توفیق کرده است.

گفتنی است در این مراسم لوح‌های سپاس و هدایایی از طرف وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان، سپاه عاشورا، فرمانداران و کارکنان استانداری به محمدرضا پورمحمدی، استاندار پیشین آذربایجان‌شرقی اهدا شد.

وزیر کشور همچنین در این مراسم از خانواده مرحوم علیار راستگو، معاون فقید سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تجلیل کرد.