تراکتور – پیکان؛ با همان فرمان قبلی!
تراکتور – پیکان؛ با همان فرمان قبلی!
تراکتور فردا برای جبران شکست هفته گذشته مقابل استقلال به میدان می‌رود.

به گزارش عصرتبریز، تیم تراکتور با هدایت فیروز کریمی پای به لیگ بیست و یکم گذاشت. این تیم در گام با اول با نتیجه ۴ بر یک مغلوب میزبان پرستاره خود گل گهر شد تا در هفته دوم که یک بازی خانگی بود، با اندیشه جبران میدان برود.

شاگردان کریمی فرمان جبران جناب سرهنگ را مقابل صنعت نفت در تبریز به خوبی اجرا کردند و موفق شدند با نتیجه سه بر صفر حریف را شکست دهند. به این ترتیب آنها توانستند خاطره باخت سنگین به گل گهر را با این برد پر گل از خاطر هواداران‌شان پاک کنند.

با روحیه بالا از برد خانگی هفته دوم ،تراکتور راهی تهران شد تا بازی سوم خود را مقابل استقلال انجام دهد؛ این تیم اما از کسب امتیاز در تهران ناکام بود و با یک گل مغلوب استقلال شد. به این ترتیب طلسم ناکامی چندین ساله سرخ‌پوشان مقابل استقلال پابرجا ماند تا این تیم با دست خالی به تبریز برگردد.

بعد از متحمل شدن دومین شکست فصل در هفته سوم، تراکتور فردا چهارمین بازی خود را مقابل پیکان انجام خواهد داد؛ این دومین بازی خانگی تراکتوری‌هاست و بدون شک آنها با همان فرمان بازی قبلی‌شان در تبریز یعنی برد برای جبران هفته قبل به میدان خواهند رفت و باید دید که موفق به انجام آن خواهند شد یا خیر؟