تأخیر در تکمیل پروژه‌های ملی ورزشی در اهر
تأخیر در تکمیل پروژه‌های ملی ورزشی در اهر
وزیر ورزش و جوانان از تأخیر در تکمیل پروژه‌های ملی ورزشی در اهر انتقاد کرد و خواستار تسریع در اجرای پروژه شد.

به گزارش عصرتبریز، سید حمید سجادی عصر سه‌شنبه در دیدار با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و رؤسای ادارات ورزش و جوانان اهر و هریس گفت: آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های تأثیرگذار در حوزه ورزش کشور است. هر وقت حال ورزش آذربایجان‌شرقی خوش باشد قطعاً ورزش کشور نیز در حال و روز خوبی خواهد بود.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام از جمله استادیوم ۵۰۰۰ نفری اهر و سالن ورزشی رزمی اهر را با نظر مثبت و اجرایی در کارگروه تخصصی وزارت ورزش و جوانان با دعوت از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی طرح و عملیاتی می‌کنیم.

سجادی ادامه داد: متأسفانه پروژه‌های عمرانی ورزشی شهرستان اهر در قالب ملی تأخیر زیادی در اجرا دارند، که باید علت این تأخیر در اجرای پروژه‌ها بررسی شود.

وی ابراز داشت: اقلام ورزشی مورد نیاز و درخواستی برای هیأت‌های ورزشی از سوی نماینده اهر و هریس و اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر حتماً تأمین و تحویل می‌شود. هیأت‌های ورزشی شهرستان‌های اهر و هریس حتماً از طرف وزارت ورزش و جوانان تقویت و حمایت مالی خواهند شد.

وی گفت: حتماً پیشنهاد زمین چمن مصنوعی شهرستان هریس را جزو برنامه‌های اولویت‌دار قرار می‌دهیم تا بتوانیم آرزوی جوانان منطقه را برآورده کنیم.

وزیر ورزش افزود: سفر به آذربایجان‌شرقی جزو برنامه‌های ما است و زمانی به اهر و هریس می‌آیم که وعده‌هایم در حوزه ورزش و جوانان عملی شده باشد تا شرمنده مردم نباشم.