آغاز فصل نوینی از رشد اقتصادی در آذربایجان‌شرقی
آغاز فصل نوینی از رشد اقتصادی در آذربایجان‌شرقی
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مهندسان و جهادگران قرارگاه خاتم فصل نوینی از سازندگی و رشد اقتصادی را برای آذربایجان رقم خواهند زد.

به گزارش عصرتبریز، عابدین خرّم پس از بازدید از پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در تبریز، اظهار داشت: هولدینگ‌های راه و شهرسازی، معدن و آب این قرارگاه، در پروژه‌های ریز و درشت استان، اقدامات جهادی انجام می‌دهند و مردم ما خاطره خوشی از این مجموعه دارند.

وی افزود: پروژه‌هایی که قرارگاه در دست اجرا دارد عمدتاً زیرساخت‌هایی است که می‌تواند مبنای رشد اقتصادی، توسعه و ارتباطات منطقه‌ای و بین‌المللی را پی‌ریزی کند.

خرّم با بیان اینکه قرارگاه خاتم، جلوتر از تعهد خود پروژه‌ها را پیش برده و این رویکرد هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ منابع مالی بی‌نظیر است، افزود: با اعتبارات دولتی، پیشرفت پروژه‌ها بسیار زمان‌بر است، لذا تمام اهتمام خود را جمع کرده‌ایم تا از منابع درون استانی بهره ببریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) امروز از پروژه‌های مهم و زیرساختی استان ازجمله متروی تبریز، طرح‌های توسعه مس سونگون، آزادراه مراغه- هشترود، بیمارستان هزار تخت‌خوابی تبریز، خط دوم انتقال آب به تبریز و پارک بزرگ تبریز بازدید کردند.