فوتبال را به خاطر گل پیگیری می‌کنند
فوتبال را به خاطر گل پیگیری می‌کنند
سرمربی تراکتور اعتقاد دارد که کسب نتیجه مهم تر از مالکیت توپ است و به همین دلیل برنامه تیم او گلزنی بوده است و نه حفظ توپ.

به گزارش عصرتبریز، زونیمیر سولدو سرمربی تراکتور پس از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از بازی گفت: همانطور که قبلا گفته بودم، تمام دیدارهای ما، بازی‌های خیلی سختی خواهد بود. نفت مسجدسلیمان نیز یکی از حریفان دشوار ما بود و می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. آنها انگیزه خوبی دارند که در اینجا تلاش کنند. با تدابیری که برای این بازی داشتیم و کارهایی که با تیم انجام شده بود، توانستیم در ۳۰ دقیقه نخست، خیلی خوب بازی را کنترل کنیم و چند موقعیت خیلی خوب را ایجاد کردیم که می توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم و در ادامه بازی را با آرامش بهتری ادامه دهیم.

او ادامه داد: نیمه دوم نیز شروع کار بهتر بود هر چند که تا اواخر بازی نمی‌توانستیم مطمئن باشیم نتیجه را حفظ می‌کنیم. چند فرصت خوب ۳ به ۲ و ۴ به ۲ با تیم حریف داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم و در نهایت توانستیم یک گل دیگر بزنیم و نتیجه خوبی برای تراکتور حاصل شد که به تمام بچه ها تبریک می‌گویم.

وی گفت: کاملا پیش‌بینی کرده بودیم تیم حریف در وسط زمین با خط هافبک خود تجمعی را به وجود می‌آورد که جنگ سختی در پیش داریم. بچه‌ها ما تلاش زیادی کردند. درست است که آنها در لحظاتی بیش از ما صاحب توپ بودند ولی اگر حساب کنیم، فرصت آنچنانی به حریف ندادیم که بتوانند دروازه ما را به خطر بیندازند. هر چند که فرصت‌های خیلی خوبی هم داشتیم که از آنها به خوبی استفاده نکردیم.

سولدو در مورد اینکه در یک صحنه اجازه ورود پزشکان به درون زمین را نداده است، پاسخ داد: چون در اواخر بازی بودیم و اختلاف یک گل بود، علاقه‌ای نداشتم که یکی از بازیکنانم کم شود. چون اگر کادر پزشکی وارد زمین می‌شد، بازیکن باید ابتدا از زمین خارج می‌شد و دوباره وارد زمین می‌شد و آن بازیکن نیز از اعضای خط دفاعی بود و من نخواستم این ریسک را انجام دهم.

سولدو در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه کمالوند گفته بهتر از تراکتور بودند، اظهار داشت: همه فوتبال را به خاطر گل زدنش پیگیری می‌کنند و نه به دلیل مالکیت توپ. آنها بیشتر توپ را در اختیار داشتند ولی برنامه ما رسیدن به گل بود که بچه‌ها در این راه موفق بودند.

سولدو در پایان در خصوص عملکرد حقیقت گلر چهارم تراکتور که امروز از ابتدا برای تیمش به میدان رفته بود، پاسخ داد: او با اعتماد به نفس خوبی در طول ۹۰ دقیقه بازی کرد. او با خط دفاعی تیمش صحبت می‌کرد و شرایط را کنترل می‌کرد. من از او رضایت دارم. مطمئن باشید در ادامه از جوانان خوبی که در تبریز هستند، استفاده خواهیم کرد.