استفاده از سم غیرمجاز برای مبارزه با حشرات، عامل مسمومیت زائران عربستانی/ هتل پلمب شد
استفاده از سم غیرمجاز برای مبارزه با حشرات، عامل مسمومیت زائران عربستانی/ هتل پلمب شد

عصر تبریز: رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با اشاره به پلمب هتل توحید مشهد گفت: استفاده از سم غیرمجاز برای مبارزه با حشرات هتل از جمله ساس، عامل مسمومیت زائران غیرایرانی بود. محمد قانعی امروز در گفتگو با فارس، با اشاره به مسمومیت ۳۳ نفر از زائران غیر ایرانی در هتل توحید مشهد و فوت […]

jC1433737982

عصر تبریز: رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با اشاره به پلمب هتل توحید مشهد گفت: استفاده از سم غیرمجاز برای مبارزه با حشرات هتل از جمله ساس، عامل مسمومیت زائران غیرایرانی بود.

محمد قانعی امروز در گفتگو با فارس، با اشاره به مسمومیت ۳۳ نفر از زائران غیر ایرانی در هتل توحید مشهد و فوت چهار نفر اظهار کرد: هتل توحید مشهد پلمب شد.

وی افزود: کاروانی از زائران غیرایرانی که عربستانی بوده‌اند در این هتل اقامت داشته که به دلیل استفاده از سم غیرمجاز برای مبارزه با حشراتی از جمله ساس در فضای اتاق‌های مسافران، عده‌ای از زائران دچار مسمومیت شده که از میان آنان چهار نفر فوت کردند.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: سم‌پاشی از جمله اقدامات مشخص برای مبارزه با حشرات در فضای هتل بوده اما در هتل توحید از سم غیرمجاز برای این منظور استفاده شده است.

قانعی تصریح کرد: مدیر هتل تحت نظر قوه قضائیه بوده و این پرونده توسط دستگاه قضا در حال بررسی است.