آغاز مسابقات موتورسواری «جام تبریز» در عینالی
آغاز مسابقات موتورسواری «جام تبریز» در عینالی
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی از آغاز نخستین دوره مسابقات موتورسواری اندورو قهرمانی کشور با عنوان "جام تبریز" خبر داد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از شهریار، بابک دانش پناه در گفتگو با شهریار با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری و پتانسیل بالای تفرجگاه عون بن علی، نخستین دوره رقابت های موتورسواری اندورو قهرمانی کشور به میزبانی تبریز در حال برگزاری است.

وی با اعلام اینکه این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد، گفت: طبق هماهنگی هایی که با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور انجام شده، ۵۰ ورزشکار از قهرمانان برتر رشته موتور سواری در مسابقات جام تبریز شرکت کردند.

دانش پناه با اشاره به تداوم برگزاری مسابقات موتورسواری جام تبریز در سالهای آینده، افزود: بر اساس پیگیری کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز، دومین دوره این مسابقات سال آینده به صورت بین المللی و با حضور ورزشکاران کشورهای خارجی برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام دانش پناه، این رقابت ها از صبح امروز شروع شده و به مدت دو روز در تفرجگاه عون بن علی برگزار می شود. مراسم افتتاحیه این مسابقات از ساعت ۹ صبح امروز در محوطه دور استخر و همزمان با مسابقه مقدماتی که شامل عبور از موانع است، برگزار می شود.

خط استارت روز دوم رقابت ها نیز فردا در آمفی تئاتر این مجموعه خواهد بود و شرکت کنندگان پس از طی مسافت شش کیلومتری رینگ منتهی به آمفی تئاتر، به خط پایان خواهند رسید.

این رقابت ها با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به میزبانی سازمان توسعه و عمران عون بن علی برگزار می‌شود.