ثبت حضور مردم آذربایجان توسط ۲۷۰ خبرنگار و عکاس
ثبت حضور مردم آذربایجان توسط ۲۷۰ خبرنگار و عکاس
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه در استان آذربایجان‌شرقی، این حماسه توسط ۲۷۰ خبرنگار، عکاس، تصویربردار و فعال رسانه‌ای استان ثبت می‌شود.

به گزارش عصرتبریز، جواد آهنگری در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از مشارکت ارزشمند و اثرگذار اهالی رسانه در دور اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، استمرار این حضور گسترده در حوزه‌های انتخابیه استان را در دور دوم، نشانه اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و به هنگام به شهروندان محترم دانست.

وی گفت: برای برگزاری هرچه باشکوهتر دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه استان، از همکاری گسترده اصحاب رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، عکاسان خبری و صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان‌شرقی بهره بردیم و با مشارکت ۲۷۰ نفر از عوامل رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه دور دوم انتخابات برای اطلاع شهروندان انجام می‌گیرد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی افزود: با عنایت به گستره پوشش شبکه استانی سهند و رادیوی استان، همکاری صدا و سیمای مرکز استان با حضور اکیپ‌های خبری، تولیدی و مستندساز اهمیت ویژه‌ای دارد و مایه خرسندی است که این همکاری به شکل بسیار خوبی صورت پذیرفته است.

وی ارسال گزارش‌های مختلف خبری از سطح شعب ۶ حوزه انتخابیه را از اقدامات موثر همکاران رسانه‌ای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان در ایجاد شور انتخاباتی برشمرد و تصریح کرد: اهتمام ویژه خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در پوشش خبری این دوره از انتخابات مانند تمام تحولات سیاسی و اجتماعی اثرگذار، به شکلی شایسته صورت گرفته است و شاهد یاری اصحاب رسانه در این مرحله نیز هستیم.

خبرنگاران، عکاسان خبری و اکیپ‌های تصویربرداری صدا و سیمای استان و همچنین دیگر رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی با حضور در نقاط مختلف شهرها و شعبات دور و نزدیک ۶ حوزه انتخابیه استان، در حال ثبت حماسه‌ حضور مردم در مرحله دوم انتخابات هستند.