شرکت را با ۱۰۰ میلیارد بدهی تحویل گرفتم
شرکت را با ۱۰۰ میلیارد بدهی تحویل گرفتم
سرپرست شکت عمران سهند گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن به طور میانگین ۲۳ درصد پیشرفت دارد که طبق زمانبندی تحویل خواهیم داد

به گزارش عصرتبریز فرهاد سعیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در مدت دو ماه حضورم به اندازه ۸ ماه مدیریت قبلی یعنی حدود ۳۵ درصدتحقق  در آمد داشتیم.

او با بیان اینکه شرکت عمران سهند را با ۱۰۰ میلیارد تومان تحویل گرفتم ابراز داشتتا به امروزه تقریبا علاوه بر آنکه ۲۷ میلیاردتومان که جزو پروژه های دارای اولویت هستند صورت وضعیت و  پرداخت کرده ایم همچنین رقم  بدهی قبلی را نیز  به ۸۶ میلیارد تومانکاهش دادیم.

وی از ساخت بیش از ۱۶ هزار واحد مسکونی درقالب طرح ملی نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود :این پروژه به طور میانگین ۲۳٫۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد امکانات رفاهی خدماتی و تفریحی برای جذب سرمایه گذار ضروری است گفت : هر مدیر عامل بتواند بتواند  دردوران تصدی دو پروژه را به سر انجام برساند کافی است .

سعیدی که مجری پروژه آزادراه تبریزسهند نیز بوده است ، در خصوص این پروژه گفت : افتتاح این پروژه یکی از افتخارات شهرسهند است وبرای  رفع نواقصات آزادراه در سال آینده بودجه ای افزون بر ۶۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است .

سرپرست شرکت عمران سهند با بیان اینکه در حال تکمیل روشنایی پنج کیلومتر از آزادراه هستیم  اظهار امیدواری کردبا تامیناعتبارات لازم ، روشنایی ۱۵ کیلومتر بعدی در سال آتی تحقق خواهد یافت.

او با بیان اینکه بازچرخانی پساب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید سهند به فضای سبز شهر اهمیت  وافری دارد گفت  : اهمیتتحقق  این امر کمتر از آزاد راه نیست؛  چرا که این فضای سبز شایسته شهر سهند نیست.

اد ادامه داد : این پروژه در دو فاز  اجرا خواهد شد  که   فاز اول  آن انتقال از تصفیه خانه به هشت بهشت که بعد از عید کلنگ زنیشده و حداقل فازهای یک و چهار شهر در سال بعدی تحت پوشش آبیاری قرار می‌گیرند.

سرپرست شرکت عمران سهند ادامه داد: درصورت تحقق آن، اولین شهری خواهیم بود که فضای سبز آن با پساب تصفیه خاانه آبیاریمی شود .

 و ی با بیان اینکه مساله حمل و نقل در این شهر از مشکلات  اساسی این شهر است بیان کرد : در این راستا  رمپ دو فاز ۴ به اینمنظور راه اندازی شد  اما باز در حوزه حمل و نقل این شهر با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم با وجود اینکه این امر از وظایفشهراری است لیکن  شرکت عمران سهند  نیز خود را در حل این مساله سهیم می داند و قرار  بر این شد با همدیگر حمل و نقل  درونشهری را سرو سامان دهیم .

وی افزود : مطالعات حمل و نقل شهری  با در نظر  گرفتن محل ایستگاه ها  چگونگی مسیرها و همچنین با در نظر گرفتن تراکم جمعیت قبلا انجام شده و در جلسه ای  که در شورای شهر داشتیم  قرار بر این شد که در قدم اول هر کدام ایستگاه های یک فاز را راه اندازیکنیم که این امر خرداد ماه انشالله به اتمام خواهد رسید.

وی یکی دیگر از برنامه های خود را تحویل فازها به شهرداری اعلام کرد و گفت : در این راستا در طی ۲ ماه اخیر جلساتی در این راستابرگزار شده است ؛یک کارگروه ما تعیین کردیم یک کارگروه شهرداری که  نواقص فاز دو را بررسی کنند  و مذاکراتی برای تحویل فازها بهشهرداری صورت گیرد.

سعیدی با بیان اینکه یکی از نیازهای اصلی شهر جدید سهند ایجاد فضای اشتغال است اظهار کرد:  در این مدت جلساتی با رئیسصنعت معدن تجارت استان برگزار شد و پیشنهادهای مختلفی مطرح گردید  که ز ان جمله می توان به اعطای زمین ۱یک هکتاری بهبرخی از صنایع که آلاینده نباشند، ایجاد مرکز خود اشتغالی است( که در این راستا در تفرجگاه ۸ بهشت اقداماتی اغاز شده است )وهمچنین مذاکره  با بخش خصوصی و خیرین  اشاره کرد .

سرپرست شرکت عمران سهند از انعقاد تفاهم نامه در خصوص فیبر نوری کل شهر با شرکت ایرانسل  خبر داد و افزود :  این شرکت قرار است  در کل شهر  فیبر نوری ایجاد کند و  در ۷ رشته تحویل شهرداری خواهد داد. که این امر با توجه به برنامه ریزی های صورتگرفته در سال اینده اتفاق خواهد افتاد.