پیروزی تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان
پیروزی تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و یکم لیگ برتر برابر میهمانش تراکتور تن به شکست سنگین خانگی سه بر یک داد.

به گزارش عصرتبریز، این دیدار عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار و در پایان تیم تراکتور با نتیجه سه بر یک پیروز شد تا همچنان جز کاندیدهای سقوط به لیگ دسته یک باشد.

بازی در نیمه اول با بازی هجومی تیم صنعت‌نفت آغاز شد اما مدافعان تراکتور اجازه خودنمایی به بازیکنان میزبان ندادند و هر چقدر از زمان بازی گذشت فشار تیم آبادانی کمتر شد و تراکتورسازی نبض میدان را در اختیار گرفت و بازی روان خود را به حریف خود دیکته کرد.

در دقیقه ۱۴ پاس گوستاوو به رضا اسدی رسید و او با یک شوت سهمگین با پای راست از پشت محوطه جریمه یک گل زیبا را برای تیم تراکتور به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۹ پاس گوستاوو را حسین ساکی از روی خط دروازه تیم صنعت‌نفت برگرداند ولی توپ برگشتی به سر رضا اسدی برخورد کرد تا گل دوم تراکتور به ثمر برسد.

در ادامه نیمه اول تیم صنعت‌نفت برای جبران گل خورده نتوانست کاری پیش ببرد تا بازی در این نیمه با دو گل به سود میهمان به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم تیم صنعت‌نفت با تعویض‌های خود بازی را هجومی آغاز کرد ولی حملات کورکورانه این تیم نتوانست فشاری بر دروازه تیم تراکتور وارد کند.

تاوارس سرمربی تیم صنعت‌نفت در ادامه با تغییر روش بازی و تعویض‌های خود تیمش را هجومی‌تر کرد اما مدافعان تیم تراکتور سد محکمی برابر حملات تیم میهمان بودند.

مهدی هاشمی‌نژاد بازیکن تیم تراکتور در دقیقه ۷۵ با شوتی دیدنی از پشت دروازه تیم صنعت‌نفت آبادان را باز کرد و مهدی ممی‌زاده در قیقه ۸۷ پس از جا گذاشتن چند بازیکن تیم تراکتور یکی از گل‌های خورده نفت را جبران کرد.

محمدحسین زاهدی‌فر به کمک های حسین مرادی و علی احمدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

مهدی هاشمی‌نژاد از تیم تراکتور در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شد.

صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب فرزین گروسیان، سباستین پیریز(۵۴- رضا امانی نژاد)، محمد طیبی، حسین ساکی، طالب ریکانی(۵۴- حکیم نصاری)، علی فریدون شاه حسینی (۳۹- احمد شریعت‌زاده)، رحیم آلبوغبیش(۷۱- امیرحسین فرهادی)، امید خالدی، مهدی ممی زاده، میثم تهیدست، عباس بوعذار (۳۹-شاروف موخیدینوف) به میدان رفت.

تیم تراکتورسازی تبریز در این بازی با ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا(۶۰- ابوالفضل رزاق پور)، مهدی کیانی(۶۷- بهزاد اسلامی)، ریکاردو آلوز، گوستاوو(۶۷- حامد پاکدل)، محمد قنبری، محمدرضا عباسی(۶۰- مهدی هاشم نژاد)، رضا اسدی(۸۱- وحیدثاقبی) به میدان رفت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این شکست ۱۲ امتیازی و در رده پانزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر باقی ماند.