بستری شدن ۹۸ بیمار کرونایی در آذربایجان شرقی
بستری شدن ۹۸ بیمار کرونایی در آذربایجان شرقی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان آذربایجان شرقی بستری شده‌اند که از این تعداد تنها ۲۵ بیمار در بخش ویژه بستری هستند و ۹ نفر متصل به دستگاه‌های تنفس مصنوعی هستند.

به گزارش عصرتبریز، دکتر نقی‌پور با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی آذربایجان شرقی اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار جهانی و ارزیابی و بررسی‌های صورت گرفته نگران افزایش آمار مبتلایان کرونایی در دی ماه امسال بودیم که خوشبختانه این اتفاق با شیب بسیار ملایمی رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: اما این افزایش آمار کرونایی با شدت کمی بیشتر در اسفند رخ داده که البته نگران کننده نیست به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند که از این تعداد تنها ۲۵ بیمار در بخش ویژه بستری هستند و ۹ نفر متصل به دستگاه‌های تنفس مصنوعی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تصریح کرد: با توجه به اعلام هفتگی نقشه کرونایی استان‌ها این هفته هشت شهر آذربایجان شرقی زرد و ۱۳ شهر آبی هستند هر چند این وضعیت جای نگرانی خاصی ندارد اما رعایت و پیشگیری عمومی برای جلوگیری از گسترش بیماری ضروری است و در حال حاضر با پیک شدید کرونایی روبرو نیستیم.