هدف‌مان در سال جدید کسب ۱۰۰ مدال است
هدف‌مان در سال جدید کسب ۱۰۰ مدال است
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی در نشست هم‌اندیشی با مدیران باشگاه‌های تبریز هدف هیات بدنسازی استان در سال ۱۴۰۲ را کسب ۱۰۰ مدال در مسابقات مختلف عنوان کرد.

به گزارش عصرتبریز، مقصود نبیل‌پور رئیس هیات بدنسازی استان در نشست هم‌اندیشی با مدیران باشگاه‌های تبریز ضمن تبریک سال جدید گفت: همواره در تعدد مدال مشکل داشتیم و طبق آماری که داشتیم تعداد ۱۶ مدال در سال برای استان قابل قبول نیست و بعد از سال ۹۵ فقط به یک مقام تیمی دست یافتیم که باید برای بهبود این کارنامه تلاش کنیم.

وی ادامه داد: برای سال ۱۴۰۲ باید به ۱۰۰ مدال دست پیدا کنیم که با برنامه‌ریزی خوب به این مهم نیز خواهیم رسید و باید برای جذب افراد و تربیت آن‌ها در باشگاه‌های تبریز برنامه مدونی برقرار شود که نیازمند همکاری باشگاه‌ها است.

نبیل‌پور تاکید کرد: برای سال جدید حداقل ۲۰ تیم به مسابقات مختلف قهرمانی اعزام می‌کنیم و همین مورد نیز نیازمند مشارکت باشگاه‌های تبریز و همچنین شهرستان‌ها است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در بومی‌گرایی نیز مطمئنا از نفرات بومی برای استفاده در مسابقات استفاده خواهیم کرد و حمایت‌های لازم از سوی هیات بدنسازی صورت خواهد گرفت.

وی درباره تغییرات هیات بدنسازی نیز ابراز داشت: فعلا تغییراتی در کمیته‌ها صورت نگرفته است و برای پیشبرد اهداف هیات به مسئول کمیته‌های هیات قبلی زمان داده‌ایم و اگر هیات به اهداف مدنظر دست پیدا نکند قطعا تغییراتی حاصل خواهد شد.

نبیل‌پور در پایان خاطرنشان ساخت: برای ساختمان جدید هیات بدنسازی با مسئولین در حال رایزنی هستیم تا مکانی در شان نام هیات بدنسازی استان در اختیار هیات و ورزشکاران عزیز قرار بگیرد.

انتهای پیام/