تعهد ۱۳۰ هزار میلیاردی هولدینگ‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی
تعهد ۱۳۰ هزار میلیاردی هولدینگ‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی از تعهد ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی چند هولدینگ بزرگ کشوری برای سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، محمد کلامی در نشست فعالان بخش خصوصی استان با استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی دستاوردهای ممتاز و ویژه‌ای برای این استان به ارمغان خواهد آورد و نقطه‌ای تاریخی و ماندگار در استان خواهد بود.

وی به برنامه های سفر رئیس‌جمهور به استان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که با حضور رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد، نشست مشترک با صنعت‌گران و فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی خواهد بود که در آن طرح‌های جدیدی که قرار است در حوزه بخش خصوصی و دولتی شروع شود اعلام و تفاهم‌نامه‌هایی نیز امضا خواهد شد.

کلامی از امضای تفاهم‌نامه‌های چند هزار میلیارد تومانی برای سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: طی رایزنی‌هایی که با چند هولدینگ و شرکت خصوصی و نیمه‌دولتی در تهران داشته‌ایم، بالای ۱۳۰ هزارمیلیارد تومان تعهد سرمایه‌گذاری در استان تفاهم شده است که می‌توان به تعهد سرمایه‌گذاری شرکت مس به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اشاره کرد.

وی تاکید کرد: آذربایجان‌شرقی به صنعت‌گران و تولیدکنندگان خود افتخار می‌کند و تمام تلاش ما در مجموعه استان این است که در خدمت این بخش باشیم و اگر احیانا نقصی وجود دارد به بخش کلان باز می‌گردد که از حوزه ما نیز خارج است.

کلامی افزود: ما در تیم اقتصادی استان این تفکر را پیاده کرده‌ایم که با تمام توان و حتی فراتر از آن در خدمت بخش خصوصی ممتاز، با اراده، خوش فکر و پرتلاش استان باشیم.