بیانیه هیات مدیره باشگاه تراکتور سازی در خصوص نامه صادره کمیته حقیق یاب
بیانیه هیات مدیره باشگاه تراکتور سازی در خصوص نامه صادره کمیته حقیق یاب

عصر تبریز: اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور سازی تبریز از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا عصر روز یکشنبه جلسه ای را در تبریز را برگزار کرد. پس از این جلسه در خصوص نامه صادره کمیته حقیقت یاب اتفاقات استادیوم یادگار امام تبریز در خصوص اتفاقات رخ داده در دیدار تراکتور سازی و نفت تهران، بیانیه ای […]

photo_1432813004738

عصر تبریز: اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور سازی تبریز از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا عصر روز یکشنبه جلسه ای را در تبریز را برگزار کرد.

پس از این جلسه در خصوص نامه صادره کمیته حقیقت یاب اتفاقات استادیوم یادگار امام تبریز در خصوص اتفاقات رخ داده در دیدار تراکتور سازی و نفت تهران، بیانیه ای را به شرح زیر منتشر کردند.

۱ – فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بعنوان متصدیان اصلی برگزاری مسابقات لیگ برتر با عنایت به خسارت های مادی و معنوی که به هواداران پرشمار و باشگاه مردمی تراکتورسازی وارد کرده اند باید رسما از هواداران این باشگاه عذر خواهی نمایند و باتوجه به اینکه خود نیز در بیانیه منتشره به نقش پر رنگ سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در حوادث اخیر اذعان داشته اند می بایست خسارت های مادی و معنوی وارده و اشتباهات خود را جبران نمایند .

۲- بر اساس بیانیه منتشره که در آن محکومیت های عاملین قطعی نبوده باید مسئولین مربوطه نسبت به صدور حکم نهایی و قطعی اقدام نمایند تا بلکه ذره ای از خسارت های معنوی وارده به پیکره هواداران بی بدیل تیم فوتبال این باشگاه و جامعه فوتبال کشور جبران گردد زیرا اتفاقات جمعه تلخ لیگ برتر تنها دل تراکتور دوستان را به رنج نیاورد بلکه تمامی ایران اسلامی و عاشقان حقیقی فوتبال را رنجیده خاطر نمود .

۳- از استاندار محترم ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ،مدیران اجرایی اداره کل ورزش و جوانان استان ، هیئت فوتبال و دیگر مسئولین ذیربط مجدانه خواستاریم تا حصول نتیجه نهایی در جهت تحقق عدالت پیگیر امر باشند و در مقابل تضییع حقوق مادی و معنوی از دست رفته باشگاه مردمی تراکتورسازی کوتاه نیایند چراکه وزیر محترم ورزش جمهوری اسلامی ایران به صراحت فرمودند : ” اگر حقی ضایع شده باشد باید برگردد و تصمیم عادلانه گرفته شود ”

۴- از رئیس جمهور محترم مجدانه می خواهیم تا حصول نتیجه قطعی پیگیر اتفاقات تلخ استادیوم یادگار امام باشند و نسبت به جبران زیان های مادی و معنوی وارده به باشگاه مردمی تراکتورسازی اقدام نمایند و با تکیه به فرمایشات خودشان که” دیگر تراکتورسازی تعلق به شما مردم آذربایجان ندارد بلکه متعلق به ایران است. تیمی که آرزوی قهرمانی آن را در مسابقات آسیایی داریم” از این تیم به طور کامل حمایت فرمایند . چراکه هیئت مدیره این باشگاه با گذر از مشکلات عدیده تیمی قدرتمند را برای کسب قهرمانی راهی این مسابقات کرده بود که با مسامحه و کوتاهی های صورت گرفته رویای همگان بر باد رفت و شیرینی اتفاقات خوب تبریز به تلخی در خاطر همه ماندگار شد .

هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی علی رغم نامهربانی های صورت گرفته مجدانه پیگیر احقاق حقوق از دست رفته باشگاه می باشد و برای آماده سازی تیمی قدرتمند کمر همت را بسته تا انشاالله تیمی در خور نام تراکتورسازی و هواداران پرشمار آن روانه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نماید تا برای قهرمانی در رقابت ها مردانه بجنگد و به حق مسلم خود که شایسته رسیدنش بود دست پیدا کند .