بازگشت دومین عضو بازداشت شده شورای شهر تبریز به شورا
بازگشت دومین عضو بازداشت شده شورای شهر تبریز به شورا
جلسه امروز شورای شهر تبریز با حضور المیرا خاماچی و اکرم حضرتی دو عضو آزاد شده شورا برگزار شد.

به گزارش عصرتبریز، در این جلسه علاء الدین نورمحمدزاده عضو جدید و علی‌البدل شورا که هفته گذشته معرفی شده بود، استعفا داده و در این جلسه حضور ندارد.

شهرام دبیری رئیس شورای شورای اسلامی شهر تبریز حضور اکرم حضرتی عضو بازداشت شده شورای این شهر را در جلسه شورای شهر تبریز گرامی داشت.

اکرم حضرتی که از اول امسال در جلسات شورای شهر تبریز حضور نیافته بود، در جلسه این هفته شورای شهر تبریز حضور یافت.

این عضو شورای شهر تبریز هفته گذشته با قید ضمانت آزاد شده است و امروز صبح در جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر تبریز حضور یافت.

وی به همراه سه عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز در رابطه به پرونده مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز بازداشت شده بود.

اکرم حضرتی در جلسه امروز شورای شهر تبریز با قرائت آیاتی از کلام الله مجید اظهار داشت: سوءتفاهمی برایم پیش آمد که بنده در جلسات حضور نداشتم و انشاءالله با بررسی کارشناسی و عالمانه این مشکلات رفع می‌شود و از همه نهادهای نظارتی و قضایی تقدیر و تشکر می‌کنم که با حساسیت و توجه ویژه موضوعات را پیگیر هستند و از همکارانی که در غیاب من از خانواده‌ام دلجویی کردند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با اعلام اینکه این امتحان الهی بود و حتما حکمتی دارد و امیدوارم آنچه خیر و خوشایند است، اتفاق بیفتد، اظهار داشت: از آقای دادستان نیز تشکر می‌کنم که حضوری به ملاقات بنده آمدند و انشاءالله با رفع اتهام، سربلند به مردم بگوییم هرگز به رای شما خیانت نمی‌کنیم.

حضرتی افزود: این اتفاق را حکمتی می‌دانم و امیدوارم هر آنچه خیر است اتفاق بیفتد.

پیش از این نیز المیرا خاماچی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز که با قید ضمانت آزاد شده بود در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز حضور یافته بود.

چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص پرونده مطروحه در دادگستری بازداشت شده بودند که تا امروز دو نفر از این افراد به قید ضمانت آزاد شده‌اند.