تقدیر فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی
تقدیر فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی

سرتیپ ستاد احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارسال لوحی از سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد.

عصر تبریز: سرتیپ ستاد احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارسال لوحی از سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، در این لوح آمده است :

 

بسمه تعالی

من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزّوجلّ

امام رضا ( ع )

 

برادر ارجمند جناب آقای مهندس لطیفی

مدیرکل محترم صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی

 

سلام علیکم ؛

بی تردید دستیابی به آرزوهای بزرگ ملی و حرکت پرشتاب در مسیر رشد و تعالی در تمامی عرصه های علمی ، تحقیقاتی و نظامی مرهون حضور همه جانبه، زحمات بی شائبه و تلاش شبانه روزی افراد سخت کوشی است که با توکل ، اتکا به نیروی ایمان و تعهد خالصانه به مبانی و اصول آسمانی حکومت جمهوری اسلامی ایران همواره برای به اهتزاز در آوردن پرچم پرآوازه و مقدس این سرزمین بر تارک و بلندای قله های موفقیت در عرصه های داخلی و بین المللی در تکاپو هستند.

بدین وسیله از تعامل ارزنده  و همکاری صمیمانه حضرتعالی، با مسئولین نزاجا مستقر در کلانشهر تبریز که بیانگر ایمان، تعهد و احساس مسئولیت ستودنی شما می باشد تشکر و قدردانی نموده، توفیق روز افزون تان را در راه تحقق آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو عنایات و توجهّات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ ستاد احمد رضا پوردستان