آتش سوزی در کارخانه شیر پگاه آذربایجان(عکس)
آتش سوزی در کارخانه شیر پگاه آذربایجان(عکس)

تصفیه خانه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان طعمه حریق شد.

عصر تبریز: به گزارش ستاد خبری سازمان آتش نشانی ساعت ۸:۳۸ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در کارخانه شیر پگاه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله گروه حریق ایستگاه شماره ۱۶ آذربایجان به محل حادثه اعزام شدند.
این حادثه که در تصفیه خانه شرکت شیر پگاه آذربایجان به وقوع پیوسته بود، افراد حاضر در محل قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با استفاده از خاموش کننده های دستی اقدام به اطفاء کرده بودند که آتش نشانان نیز پس از آن در محل حادثه حضور پیدا کرده و آتش سوزی را به طور کامل خاموش می کنند.
گفتنی است این آتش سوزی که در اثر تکیه دادن پاکت های کلر خشک روی برق سه فاز باعث گرم شدن سیم برق و اتصال در سیم کشی گزارش شده است، در نهایت موجب تولید حریق، دود و گاز های سمی شده بود که آتش نشانان با اطفاء حریق و تهویه محل از گاز و دودهای سمی و ایمن سازی محیط به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.
شایان ذکر است در این آتش سوزی صدمات جانی متوجه آتش نشانان نشده است ولی متاسفانه یکی از کارمندان کارخانه از ناحیه بازوی دست دچار جراحت شده بود که نیروهای آتش نشانی وی را به مرکز بهداشت کارخانه تحویل دادند.
توصیه می شود شهروندان جهت اطفاء حریق در لحظات اولیه و پیشگیری از گسترش آتش سوزی با انواع خاموش کننده های دستی آشنایی پیدا کرده و آموزش های لازم را بیاموزند.