فعالیت ۴ هزار بسیجی در شهرداری تبریز
فعالیت ۴ هزار بسیجی در شهرداری تبریز

عصر تبریز: فرمانده بسیج شهرداری تبریز از ابلاغ تغییر ماهیت این مرکز فرماندهی به “سازمان بسیج کلان‌شهر تبریز” در ساختار اداری شهرداری تبریز خبر داد. به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، احمد زارعی با اعلام این خبر افزود: با پیگیری‌های مجدانه شهردار تبریز و سردار فرماندهی سپاه عاشورا، بسیج حوزه شهید صدوقی شهرداری تبریز […]

۴۵۵۵

عصر تبریز: فرمانده بسیج شهرداری تبریز از ابلاغ تغییر ماهیت این مرکز فرماندهی به “سازمان بسیج کلان‌شهر تبریز” در ساختار اداری شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، احمد زارعی با اعلام این خبر افزود: با پیگیری‌های مجدانه شهردار تبریز و سردار فرماندهی سپاه عاشورا، بسیج حوزه شهید صدوقی شهرداری تبریز به “سازمان بسیج کلان‌شهر تبریز” تغییر نام یافت.

وی اضافه کرد: تغییر ساختاری در بسیج شهرداری تبریز با توجه به لزوم هماهنگی این مجموعه با دیگر بخش‌های تشکیلاتی شهرداری تبریز ضروری بوده و روند چابکسازی منابع انسانی و انسجام امکانات را تسهیل خواهد بخشید.

رییس سازمان بسیج کلان‌شهر تبریز، با تقدیر از اهتمام  فرمانده سپاه عاشورا و شهردار تبریز در پیگیری و ایجاد تحول در این تغییر ساختاری، خاطرنشان کرد: این دستاورد ارزشمند، نشان‌دهنده تعامل هدفمند مجموعه شهرداری و بسیج بوده و برکات آن بی‌شک در خدمت نشاط و تکاپوی هر چه بیشتر در شهرداری خواهد بود.

زارعی به فعالیت حدود ۴ هزار بسیجی در شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: این ظرفیت ارزنده با توجه به رسالت خاص بسیج در خدمت ارتقای خدمتگزاری، تکریم ارباب رجوع و سالم‌سازی محیط اداری است.