سقوط مرگبار کارگر ۲۸ ساله ی سرابی از طبقه چهارم
سقوط مرگبار کارگر ۲۸ ساله ی سرابی از طبقه چهارم

صبح امروز سقوط کارگر ۲۸ ساله از طبقه چهارم ساختمان در حال ساخت مرگ او را رقم زد. عصر تبریز: صبح امروز سقوط کارگر ۲۸ ساله از طبقه چهارم ساختمان در حال ساخت مرگ او را رقم زد. مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت:ساعت ۹:۳۰ صبح امروز، سقوط […]

صبح امروز سقوط کارگر ۲۸ ساله از طبقه چهارم ساختمان در حال ساخت مرگ او را رقم زد.

عصر تبریز: صبح امروز سقوط کارگر ۲۸ ساله از طبقه چهارم ساختمان در حال ساخت مرگ او را رقم زد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت:ساعت ۹:۳۰ صبح امروز، سقوط مردی از طبقه چهارم به اپراتوری فوریت های پزشکی شهرستان سراب از شهر مهربان گزارش شد.

حبیب حسینقلی زاده افزود: با اعلام این حادثه، پایگاه اورژانس ۱۱۵ مهربان به محل حادثه که ساختمان در حال ساخت بود، اعزام و از مصدومیت شدید کارگر ۲۸ ساله ای خبر دادند که از طبقه چهارم سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: تکنسین های اورژانس ۱۱۵ اقدامات ثابت سازی و احیائی را برای بیمار آغاز کرده و مصدوم را به درمانگاه انتقال می دهند.

حسینقلی زاده افزود: با توجه به وخامت حال مصدوم، درخواست بالگرد اورژانس هوائی نیز انجام شد که متاسفانه به دلیل شدت صدمات وارده،مصدوم فوت کرد .

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: رعایت اصول ایمنی در محل کار و اجرای قوانین ایمنی توسط کارفرمایان و کارگران، از بروز حوادث تلخ جلوگیری می کند.