اقدام و عمل؛ ملت و دولت؛ امیدوار و استوار
اقدام و عمل؛ ملت و دولت؛ امیدوار و استوار
دبیر ستاد سیاستگذاری و گرامی‌داشت هفته دولت در آذربایجان شرقی با بیان اینکه شعار امسال هفته دولت اقدام و عمل؛ ملت و دولت؛ امیدوار و استوار است، گفت: تمام دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر این هفته از آمادگی کامل برخوردارند.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، جواد آهنگری در جلسه کمیته اجتماعی ستاد سیاست‌گذاری و گرامی‌داشت هفته دولت در آذربایجان شرقی، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت است که امسال متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می شود.

وی اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه در هفته دولت امسال در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

آهنگری با اشاره به همکاری خوب اصحاب رسانه در درج اخبار و عملکرد دستگاه‌های مختلف و اطلاع‌رسانی به‌موقع و سریع رویدادها و اخبار مهم استانی، گفت: در هفته دولت نیز با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و اصحاب رسانه عملکرد سه ساله دستگاه‌های مختلف در رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی بر ضرورت مستندسازی و انعکاس تمامی فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در طی سه سال گذشته تاکید کرد.

دبیر ستاد سیاست‌گذاری و گرامیداشت هفته دولت در آذربایجان شرقی گفت: دوم شهریور ماه همزمان با آغازین روز هفته دولت، اعضای شورای اداری استان در محل گلزار شهدا به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری حضور خواهند یافت.

وی اظهار کرد: سفرهای شهرستانی مدیران کل دستگاه های اجرایی برای دیدارهای مردمی و بررسی مشکلات شهرستان‌ها از جمله برنامه های هفته دولت در آذربایجان شرقی است.