اعلام نتایج دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در بخش صحنه‌ای
اعلام نتایج دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در بخش صحنه‌ای

نتایج دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در بخش صحنه‌ای اعلام شد. هیئت داوران از حضور و بازی سه کودک خردسال به نام‌های نیما رواسجانی، زهرا کرد اهری و رسا رواسجانی به خاطر بازی در نمایش “سوسامیشام سو” از اهر با اهدای لوح و جایزه نقدی تقدیر به عمل آورد. در بخش موسیقی صحنه‌ای، رتبه […]

نتایج دهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در بخش صحنه‌ای اعلام شد.

هیئت داوران از حضور و بازی سه کودک خردسال به نام‌های نیما رواسجانی، زهرا کرد اهری و رسا رواسجانی به خاطر بازی در نمایش “سوسامیشام سو” از اهر با اهدای لوح و جایزه نقدی تقدیر به عمل آورد.

در بخش موسیقی صحنه‌ای، رتبه دوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به موسیقی انتخابی نمایش “دامغالی دنیز” از نقده متعلق به اکبر محمدی کهریزه و رتبه اول شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به خاطر اجرای موسیقی صحنه‌ای زنده به نمایش  “وداع با اسلحه” از اراک متعلق به ناصر کریمی نیک و افق ایرجی تعلق گرفت.

در طراحی صحنه، رتبه دوم طراحی صحنه شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به خاطر طراحی صحنه نمایش “سوسامیشام سو” از اهر به امین رجب پور همچنین رتبه اول طراحی صحنه شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی و تندیس جشنواره به خاطر طراحی صحنه نمایش ” سیزده صفر پنج” از اهر به نسیم عموزاد تعلق گرفت.

در بخش تقدیر ویژه، هیئت داوران از دو نمایش به دلیل پرداختن به مسائل خاص تقدیر به عمل آورد که لوح تقدیر و جایزه نقدی به خاطر به صحنه کشاندن ارزش‌های دفاع مقدس و عنایت به فرهنگ بومی به نمایش “انفال سیب” از هرسین کرمانشاه به الهه مهدی‌پور و لوح تقدیر و جایزه نقدی به خاطر به صحنه کشاندن ارزش‌های فولکلوریک و مفاهیم بومی به نمایش “سون باهارین گوزیاشالری” به لیال رفعت‌نژاد تعلق گرفت.

در بخش بازیگری زن، لوح تقدیر و جایزه نقدی با عنوان رتبه مشترک دوم تعلق گرفت به نرگس خاک‌کار به خاطر بازی در نمایش “دردسرهای یک مستاجر” از مالیر و الناز صابری به خاطر بازی در نمایش “دامغالی دنیز” از نقده، همچنین تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی با عنوان رتبه اول به خانم مهسا نظری به خاطر بازی در نمایش “دوشیزه شانسی خانم” از اراک تعلق گرفت.

در بخش بازیگری مرد، رتبه سوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکا تعلق گرفت به امیر محمدپور به خاطر بازی در نمایش “نویسنده شکست خورده” از اهر و پوریا رضایی به خاطر بازی در نمایش “دوشیزه شانسی خانم از اراک همچنین رتبه دوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکا به امیر نورش به خاطر بازی در نمایش “مسافر” از اهر و شهرام سلطانی به خاطر بازی در نمایش “وداع با اسلحه و رتبه نخست شامل دیپلم افتخار، جایزه نقدی به میالد زنگنه به خاطر بازی در نمایش “دردسرهای یک مستاجر” از مالیر تعلق گرفت.

در زمینه متن نمایشی نیز هیئت داوران ضمن سپاس از تمامی نمایشنامه‌نویسان جشنواره، جایزه و رتبه این بخش را شامل لوح تقدیر به خاطر پرداختن به مسائل روز و توجه به اتفاقات پیرامونی، به طور مشترک به دو نمایشنامه معین جعفری به خاطر نمایشنامه سیزده صفر پنج از اهر و به معصومه هادی به خاطر نمایشنامه “سوسامیشام سو” از اهر اهدا کرد.

در بخش کارگردانی، هیئت داوران در بخش کارگردانی در رتبه سوم دو گزینه مشترک داشت که جوایز به شهرام سلطانی به خاطر نمایش “وداع با اسلحه” از اراک و امین رجب‌پور به خاطر نمایش “سوسامیشام سو” از اهر همچنین رتبه دوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به کارگردان نمایش “دامغالی دنیز” از نقده و اکبر محمدی کهریزه همچنین رتبه اول کارگردانی شامل دیپلم افتخار ،تندیس جشنواره و جایزه نقدی به خاطر کارگردانی نمایش “سیزده صفر پنج” به آقای معین جعفری از اهر تعلق گرفت.

در بخش نمایش برگزیده نیز هیئت داوران از میان نمایش‌های اجرا شده با توجه به حساسیت موضوع و پرداختن به مسائل حیاتی زیست‌محیطی و ارائه آن در قالب دراماتیک، جایزه این بخش که شامل تندیس جشنواره و لوح تقدیر بود به دو نمایش “سوسامیشام سو” از اهر و نمایش “دامغالی دنیز” از نقده اهدا کرد.

آتش تقی‌پور از بازیگران سرشناس کشور و عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران نتایج این جشنواره را به نمایندگی از هیئت داوران اعلام کرد.

بروشور: هیئت داوران بدلیل استفاده از معنای واقعی بروشور و معرفی آن به عنوان شناسنامه کار، لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را تقدیم می‌کند به طراح بروشور نمایش «کوچ» بهنام کاوه از آبادان.

موسیقی: هیئت داوران در این بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به صورت مشترک تقدیم می‌کند به طراح موسیقی نمایش کوچ حسن خنفرلا از آبادان و طراح موسیقی نمایش «آیا کسی هست کار را تمام کند» آقای سینا سراجی از کرج.

طراحی صحنه: هیئت داوران در این بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را تقدیم میکند به: طراح صحنه نمایش «ریشه و تیشه» خانم آرا محسنی از شهرستان اهر.

طراحی لباس: هیئت داوران در این بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را بطور مشترک تقدیم می کند به طراح لباس نمایش «حکایت غریب» هاجر نوروزی از شهرستان رشت و طراح لباس نمایش «به همین سادگی» پریوش فتاح زاده از شهرستان مرند.

بازیگری زن: هیئت داوران در این بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را جهت کسب مقام سوم بازیگری تقدیم می‌کند به بازیگر نمایش «اوره ییم ییخیلیب قوللاریم اوسته»رویا جلیلی از شهرستان ارومیه.

هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به جهت کسب مقام دوم بازیگری تقدیم می‌کند به بازیگر نمایش خیابان،کوچه،خانه زهرا حسین عرب از شهرستان اندیمشک.

هیئت داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی خود را تقدیم می کند به: بازیگر نمایش «آیا کسی هست کار را تمام کند» زینب قمری از شهرستان کرج.

بازیگری مرد: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به جهت کسب مقام سوم بازیگری مرد (بطور مشترک تقدیم می‌کند به: بازیگر نمایش «کوچ» بهنام کاوه  از شهرستان آبادان و بازیگر، نمایش «آیا کسی هست کار را تمام کند» احسان فلاحیان از شهرستان کرج .

هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به جهت کسب مقام دوم بازیگری مرد تقدیم می‌کند به بازیگر نمایش «اوره ییم ییخیلیب قوللاریم اوسته» آقای قاسم عیسی نژاد از شهرستان ارومیه
هیئت داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی خود را به جهت کسب مقام اول بازیگری تقدیم می‌کند به بازیگر نمایش «مستر شهروند» احمد نخودیان از شهرستان اصفهان.

متن: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به جهت کسب مقام دوم نویسندگی تقدیم می‌کند به نویسنده نمایش مستر شهروند جلال مشتاقیان زاده از شهرستان اصفهان.

هیئت داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی خود را به جهت کسب مقام اول نویسندگی تقدیم می‌کند به نویسنده نمایش کوچ بهنام کاوه از شهرستان آبادان.

کارگردانی: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به جهت کسب مقام دوم کارگردانی بطور مشترک تقدیم می‌کند به کارگردان نمایش «آیا کسی هست کار را تمام کند» احسان فلاحیان از شهرستان کرج و کارگردان نمایش «ریشه و تیشه» زحل زادحیدر از شهرستان اهر.

هیئت داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی خود را به جهت کسب مقام اول کارگردانی تقدیم می‌کند به کارگردان نمایش مستر شهروند جلال مشتاقیان زاده از شهرستان اصفهان.

گفتنی است: داوری این جشنواره را در بخش صحنه‌ای دکتر علی پویان، بابک نهرین و دکتر اردشیر صالح پور و در بخش خیابانی آتش تقی پور، مهدی لزیری و عباس شامحمدزاده به عهده داشتند که آرای جشنواره را در بخش صحنه ای بابک نهرین و خیابانی را آتش تقی پور در مراسم اختتامیه قرائت کردند.